Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:31:57 GMT

مضحکه قتل امیر کبیر در همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۰۳۱

مضحکه قتل امیر کبیر در همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این نمایش نوشته مهدی صفاری نژاد و با کارگردانی فرزاد لباسی تا ۳۱ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تالار فجر به روی صحنه می رود.

نمایشنامه «کاش چشم نمی‌دید؛ مضحکه قتل امیرکبیر» مبتنی بر هفت شخصیت است که در ترکیبی از تقلیدچی ها روایت را پیش می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنوان این شخصیت ها که شامل ٦ مرد و یک زن هستند، « جرقه»، « امین الخزینه»، « مبصر الخزینه»، «رکن الخزینه»، « کاشف الخزینه»، « ماه نساء» و « آقا بالاخان» نام دارند. همه این ها شخصیت هایی ابداعی هستند و به نوعی با فضای معاصر نیز همانند سازی شده اند.

مرتضی تحصیلی، سید مهرداد کاووسی حسینی، امید نوعی شاد، امیرحسین فاطمی، امین فعلعه گری، ملیکا محمدی، امید خدابنده لو و پگاه معصومی به عنوان بازیگر در نمایش« کاش چشمم نمی دید، مضحکه قتل امیر کبیر» حضور دارند.

علیرضا ذاکریان، سینا ابراهیمی و آرش صادقی به عنوان گروه موسیقی و جواد انصافی نیز مشاور کارگردان و امید انصاری طراح صحنه این نمایش هستند.

انتهای پیام/ ش

اجرای کاش چشم نمی دید، مضحکه قتل امیر کبیر در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایش امیر کبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمد شفیعی صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در قزوین با گرامیداشت یاد شهدای لشگر زرهی قزوین اظهار کرد: با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا راه این شهدا و تمامی شهدای اسلام و انقلاب را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی با قدرت تر از همیشه و با اقتدار از کیان انقلاب اسلامی و ایران دفاع می‌کند، افزود: برخی‌ها در ابتدا به دنبال کنار گذاشتن ارتش بودند اما با درایت بنیانگذار کبیر انقلاب این حربه بدخواهان نتیجه نداد.

فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زره تصریح کرد: ارتش در طی انقلاب اسلامی همواره در کنار ملت و حافظ انقلاب و کشور بوده و پاسخ اعتماد بنیان گذار کبیر انقلاب را داد.

وی در پایان تاکید کرد: ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است و با اطاعات از فرامین فرماندهی کل قوا از ایران اسلامی دفاع می‌کند.

کد خبر 6080670

دیگر خبرها

  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • اسرائیل جنایتکار عالم است
  • سامانه مهارت افزایی اسکلینو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رونمایی شد
  • نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم
  • نویسنده «بی‌تابی آرزوها» خانواده را بستر روایت قرار داده است