Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ریلمی در طول سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته است. به همین دلیل توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این شرکت نیز به استراتژی پیشین هوآوی و شیائومی روی آورده است. همانطور که می‌دانید استراتژی این دو شرکت تا مدتی فروش گوشی‌های با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون این شرکت در حال آماده کردن خود برای معرفی گوشی جدید خود است که تاکنون اطلاعاتی از مشخصات آن منتشر شده است. این گوشی در واقع سری جدید خانواده Realme است که مدت زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. 

رونمایی از جدیدترین گوشی Realme

سری ۵ گوشی Realme تنها هشت روز دیگر یعنی در ۲۰ آگوست سال جاری عرضه می‌شود. شرکت سازنده این گوشی به تازگی دعوت‌نامه‌ای برای این رویداد منتشر کرده و با این کار رسیدن نسل بعدی تلفن‌های همراه خود را تائید کرده است.

مشخصات دوربین گوشی سری پنجم Realme

در یک تبلیغ که در Flipkart منتشر شده، این شرکت درباره ورود به 5quad صحبت کرده است. ریل‌می با این کار به دوربین چهارگانه این گوشی اشاره کرده است. به هر حال هیچ‌کدام از این چهار سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی جدید این شرکت نخواهد، زیرا قرار است این سنسور در دستگاهی دیگر که ۲۷ اکتبر معرفی خواهد شد، رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی Honor X9 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن را فاش کرد +فیلم

ماداو شاث، مدیر ریلی‌می هند، وجود این سنسور‌ها را تائید کرده و گفته است که دوربین چهارگانه این دستگاه سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX586 را خواهد داشت که با لنز اوترا واید ۱۱۹ درجه‌ای FoV همراهی می‌شود. اطلاعاتی که از لنز سوم و چهارم منتشر شده از کارایی آن‌ها پرده برداشته‌اند. لنز سوم یک لنز ماکرو اختصاصی خواهد بود، در حالی که چهارمی حسگر تشخیص عمق برای عکس‌های پرتره است.

مشخصات دیگر این گوشی باید در آینده‌ای نه چندان دور منتشر شوند و ما را بیشتر با این دستگاه آشنا کنند. اما با توجه به شیوه معرفی ریلی‌می ما انتظار داریم این شرکت با پخش ویدئو‌های کوتاه و تصاویر تبلیغاتی، رفته رفته از مشخصات دیگر آن پرده برداری کند.

انتهای پیام/

اطلاعات دوربین گوشی جدید ریل‌می منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری ریل می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از گلستان، استان های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه های دوم و سوم این ارزیابی را کسب کردند  بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعت مهلت پاسخگویی در سامانه ۱۰ روز است اما دبیرخانه این سامانه که در اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان قرار دارد ، نهایتا در مدت ۸ روز به درخواست ها پاسخگو بوده است نظر به روند مستمر ارزیابی ادارات کل، روابط عمومی استانداری ها با هدف صیانت از قدرت تعامل صف و ستاد وزارت متبوع با افکارعمومی و جهت دهی پیوسته به همکاران این عرصه برای تقویت توانمندی ها و تعمیق خدمات ، این ارزیابی صورت گرفته و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط تمامی همکاران روابط عمومی استان گلستان این موفقیت را کسب کرده است لازم به ذکر است اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان با تلاش کارکنان این مجموعه در سال های گذشته جزو ۳ استان برتر در ارزیابی سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شده بود.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • با ۸ منبع پنهان گاز متان روی زمین آشنا شوید
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد