Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرندی از برگزاری دوره آموزشی آنلاین نحوه ثبت‌نام پایانه فروش (نحوه کار با سامانه فروش کارتخوان بانکی) ویژه پزشکان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علیرضا ترحمی هرندی» اعلام کرد: به منظور آموزش فعالان حوزه های پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در زمینه نحوه ثبت نام پایانه فروش، یک دوره آموزشی ۳ ساعته را به صورت وب کنفرانس در نشانی اینترنتی http://tax.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

nimkatonline.com برگزار می کنند. فعالان حوزه های ذکر شده، جهت آشنایی با ثبت نام در سایت سازمان امور مالیاتی کشور برای اخذ پایانه فروشگاهی، در نشانی اینترنتی فوق وارد شده و در این دوره آموزشی آنلاین ثبت نام کنند و از آموزش پیش بینی شده استفاده کنند.

 

مدیرکل دفتر آموزش سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: ثبت نام فراگیران در نشانی اینترنتی http://tax.nimkatonline.com تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد ماه انجام می پذیرد. وی افزود: دوره آموزشی آنلاین مورد بحث در ۳ نوبت برگزار خواهد شد و فراگیران می توانند تا سقف ظرفیت این سه نوبت، به صورت زنده از محتوای آن استفاده کنند و مازاد بر این ظرفیت، از رکورد ضبط شده دوره ها استفاده کنند.

 

ترحمی در ادامه گفت: فراگیران در گروه های حداکثر ۵۰۰ نفری در سه نوبت به شرح زیر به صورت آنلاین آموزش خواهند دید.

 

یکشنبه ۹۸/۰۵/۲۷ عصر از ساعت ۱۴ الی ۱۷

دوشنبه ۹۸/۰۵/۲۸ صبح از ساعت ۹ الی ۱۲

دوشنبه ۹۸/۰۵/۲۸ عصر از ساعت ۱۴ الی ۱۷

لازم به ذکر است صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تا ۳۱ مردادماه سال جاری مهلت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی(کارتخوان بانکی) ثبت نام کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان روزنامه ها دعای عرفه روزنامه روز خبرنگار مسجد شبستان یزد استان همدان دهه ولایت و امامت کارتخوان سازمان امور مالیاتی پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، توسط این دستگاه هوشمند، پزشکان می‌توانند معاینات تخصصی و عمومی را از راه دور برای بیماران انجام دهند و پس از تشخیص، نسخه تجویز کنند. همچنین بیماران از طریق اپلیکیشن، پزشک مورد نظر را انتخاب می‌کنند و در موعد مقرر حضور یافته و تحت معاینه قرار می‌گیرند.

از طریق این دستگاه، در حال حاضر پزشکان می‌توانند معایناتی از قبیل فشار خون، اکسیژن خون، نوار قلب آنلاین، تب‌سنجی، معاینه دهان و دندان، معاینه گوش و معاینه قلب را انجام دهند و سایر معاینات نیز می‌توانند به قابلیت‌های دستگاه اضافه شوند.

این دستگاه توسط میلاد بهداروند از فعالان شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خوزستان، ثبت اختراع شده و با حمایت‌های پارک علم و فناوری و تلاش‌های این مخترع جوان و خلاق، نمونه اولیه آن ساخته شده است.

استفاده از این دستگاه به ویژه در مناطق صعب‌العبور که حضور پزشکان و متخصصان در مراکز درمانی سخت است، می‌تواند کمک بسزا و ارزشمندی به حوزه بهداشت و سلامت به ویژه مردم در این مناطق انجام دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • دوره های آموزشی موسسه تحقیقات دیم برای ۵هزار نفر
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری