Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر گناوه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته ۳۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه فرخنده ولایت و امامت در شهرستان گناوه در نظر گرفته شده که  مردم مومن و ولایتمدار  استقبال پرشوری از آن کرده‌اند.

عبدالحمید شیخی افزود:  برنامه‌های این دهه با برپایی دعای پرفیض عرفه و  نماز عید سعید قربان آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به اهتزاز درآمدن  پرچم سبز علوی در ساحل این بندر توسط شهرداری از دیگر برنامه‌های این دهه تاکنون بوده است.

شیخی اظهارداشت:  ماشین نویسی، برنامه عکس کودکان غدیری، همایش به سوی غدیر، جشن ولادت امام هادی (ع)، دیدار با سادات شاهد،غبارروبی گلزار مطهر شهدا، جشن بزرگ سادات در مرقد سید رضا کاظمی و روستای گماران و  برپایی ۱۴ ایستگاه‌ صلواتی توسط هیات‌های مذهبی و مساجد و پایگاه‌ها در نقاط مختلف شهر گناوه از جمله برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

وی اضافه کرد: مسابقه نقاشی کودکان در مصلای جمعه، جشن ویژه  غدیر در مصلای جمعه‌، حسینیه سید بهزاد و فاطمیه، هیات آل یاسین، محمد صالحی، جشن پیروان ولایت در حسینیه ثارالله، جشن ولادت امام موسی کاظم (ع) توسط حوزه علمیه خواهران (ویژه خواهران) در حسینیه زین العابدین (ع) از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.، جمله برنامه های مهم این دهه است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر گناوه گفت:  جشن روز مباهله همراه با محفل انسی با قرآن، پیاده روی خانوادگی از یادمان شهدای گمنام تا گلزار شهدا، برگزاری مسابقه خطبه خوانی غدیر در مصلای جمعه، نورافشانی و عرضه نان صلواتی نانوایی‌ها پخت غذای نذری، مانور خودرویی و موتورسیکلت کاروان غدیر از گلزار شهدا و  یادمان شهدای گمنام در سطح شهر در روز عید غدیر نیز پیش بینی شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه بنیاد بین المللی غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • از شگفتی سفر به پاکستان و سریلانکا استقبال گروه‌های گوناگون از رئیس‌جمهور بود
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد