Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:54:20 GMT

تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۳۸۱

تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده؛ فرماندار زرند در کارگروه اشتغال شهرستان زرند گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی امسال اشتغال شهرستان، ایجاد هزار و ۴۱۸ فرصت شغلی است که تا کنون کمتر از مدت ۶ ماهه اول سالجاری بیش از ۸۶۱ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده که در نوع خود کم نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به بخش صنعت و معدن شهرستان است.

صادق زاده تصریح کرد: در بین تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برخی از دستگاه‌ها تا کنون حتی یک نفر هم از تعهد اشتغال خود را عملی نکرده اند که باید با تمام توان نسبت به تعهد خود پایبند باشند.

فرماندار زرند با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالقوه در سطح شهرستان و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال رونق تولید، بر لزوم داشتن نگاهی نو به موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال تاکید کرد.

صادق زاده در پایان افزایش اشتغال، کاهش بیکاری و آمار مهاجرت جوانان از روستا‌ها به دلیل عدم فرصت‌های شغلی را از سیاست‌های دولت تدبیر و امید برشمرد و در این راستا اظهار داشت: از اول امسال تا کنون ۸۷ طرح اشتغال روستایی در زرند پرداخت شده که به تبع آن اشتغال بیش از ۸۱۸ نفر در روستا‌ها را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/س

تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان فرماندار زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک در زرند

لطفعلی پور رئیس شبکه دامپزشکی زرند گفت: با شروع سال جدید طرح واکسیناسیون و ایمن‌سازی دام سبک روستایی در شهرستان زرند شروع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جز بیماری‌های به‌شدت کشنده جمعیت دام سبک است در راستای ایمن‌سازی دام‌های روستایی، طرح ایمن‌سازی دام‌های سبک در شهرستان از ابتدای سال جاری شروع شده است 

وی گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جز بیماری‌های ویروسی به‌شدت کشنده جمعیت دامی است که در چراگاه‌های مشترک با حیات‌وحش قابلیت انتقال به جمعیت نشخوارکنندگان حیات‌وحش را دارد.

وی از همه دامداران شهرستان خواست برای ایمن‌سازی رایگان دام‌ها با اکیپ‌های اعزامی دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدف گذاری شده در استان
  • آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک در زرند
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند