Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@05:21:22 GMT

شعار و رنگ اربعین سال ۹۸ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۳۹۷

شعار و رنگ اربعین سال ۹۸ مشخص شد

حجت‌الاسلام اباذری از مشخص شدن شعار و رنگ اربعین سال ۹۸ خبر داد و گفت: جهانی بودن حرکت بزرگ فرهنگی اربعین و شرایط خاص منطقه و جهان اسلام از اصول انتخاب شعار این رویداد عظیم است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت‌الاسلام‌والمسلمین «غلامرضا اباذری» از مشخص شدن شعار و رنگ اربعین سال 1398 خبر داد و گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و توافقات انجام‌گرفته با طرف ایرانی و عراقی قرار شد که امسال نیز شعار و رنگ اربعین همان شعار سال 1397 اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در عراق و رایزن فرهنگی  جمهوری اسلامی ایران در بغداد ادامه داد: جهانی بودن حرکت بزرگ فرهنگی اربعین و شرایط خاص منطقه و جهان اسلام از اصول انتخاب شعار اربعین است بر همین اساس امسال نیز شعار اربعین «الحسین(ع) یجمعنا» و رنگ «قرمز» نیز رنگ منتخب مراسم اربعین سال 1398 تعیین و اعلام شد.

 

حجت الاسلام اباذری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی مردم شریف عراق، مشورت و رایزنی با برادران و دوستان بزرگوار عراقی در سطوح مختلف انجام گرفت و همچنین در جمهوری اسلامی ایران با مشورت‌های که ستاد مرکزی اربعین با کارشناسان انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که شعار و رنگ اربعین همان شعار و رنگ اربعین سال 1397 انتخاب شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه روزنامه روزنامه ها مسجد روز خبرنگار شبستان یزد استان همدان عید سعید قربان شعار اربعین اربعین حسینی ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار کرد: عملیات غرور آفرین و تنبیهی «وعده صادق» هیمنه دروغین رژیم غاصب را فرو ریخت.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و راههای تحقق آن افزود: در تحقق شعار سال و برداشتن موانع تحقق شعار سال فعالیت و برنامه‌ریزی فرهنگی در میان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اضافه کرد: تفاوت ماهوی مابین اقتصاد اسلامی و اقتصاد سرمایه داری وجود دارد که هدف از شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی با دیدگاه‌های رهبری مبنی بر استقرار اقتصاد اسلامی و تحقق عدالت فرهنگی با مشارکت مردم می‌باشد.

وی تحقق شعار سال را در پنج گزاره مبتنی بر سخنانه حکیمانه رهبر معظم اینچنین تبیین و اذعان داشت: در تحقق شعار سال امید آفرینی و تبیین مقولات امیدزا و همچنین توجه به مبحث رسانه که در حال حاضر تحت امپراطوری رسانه غرب است به صورت علمی مدنظر قرار گیرد.

ایشان خاطرنشان کرد: اتحاد اجتماعی با شکل دهی حلقه‌های میانی و توجه و اهتمام به اعتماد عمومی در سطح جامعه تقویت شود.

وی در پایان سخنان خویش در این جلسه شورا، بیان داشت: بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در سال گذشته و به بارنشستن پروژه‌های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر از جمله پلاتوهای نمایش و نگارخانه هنر سنندج و هنرستان دخترانه هنرهای زیبا از جمله مهمترین رویدادهای عرصه فرهنگ و هنر و رسانه بوده است.

کد خبر 6081731

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود