Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی با حضور در شهرستان بناب با حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی،امام جمعه این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلاتی فرهنگی به گفتگو نشست.

همچنین مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور در حوزه علمیه بناب با حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مجید باقری بنابی تولیت حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب و حجت‌الاسلام جابری دیدار و بر گسترش تعاملات بین حوزه علمیه بناب و اداره کل تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است:مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین در این سفر از نزدیک با خیر مدرسه ساز بنابی دیدار و از روند ساخت و ساز مدرسه صدرای این شهرستان که قرار است تا مهر ماه امسال مورد بهره برداری قرار گیرد بازدید کرد.

کد خبر 4692411

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی گفت: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام شد و این بخش به شهرستان تبدیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کار‌های کارشناسی مرتبط با آنها در حال انجام است.

شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی