Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@16:25:17 GMT

شبکه امام رضا(ع) خروجی قابل توجهی دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۷۱۶

شبکه امام رضا(ع) خروجی قابل توجهی دارد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، فضل عباس محسن آل فرج الله، رئیس شبکه رسانه‌ای عراق، بعدازظهر روز گذشته، 22 مردادماه در بازدید از شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: اگر چه شبکه امام رضا(ع) نوپا است اما خروجی آن قابل توجه بوده و امیدوارم که این شبکه پیشرفت خوبی داشته و یکی از پایه‌های نشر معارف دینی به‌شمار آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) می‌تواند از ظرفیت رسانه‌ای کشورعراق در راستای اطلاع‌رسانی به زائران حضرت رضا(ع) بهره‌مند شود، گفت: این شبکه با شبکه‌های عراقی از جمله شبکه کربلا در ارتباط بوده و مخاطبان می‌توانند از ظرفیت‌های پخش تصاویر زنده از کربلا و کاظمین نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به اولویت شبکه‌های مذهبی در استفاده از تصاویر حرم‌های مطهر گفت: نیاز است این شبکه‌ها برنامه‌های دیگری چون برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تولید کنند و روی مسائل فکری دینی نیز تمرکز داشته باشند؛ چرا که ما این توانایی را داریم تا در این زمینه برنامه‌های تولیدی را تبادل کنیم.

رئیس شبکه رسانه‌ای عراق با اشاره به چارچوب سنتی شبکه‌های مذهبی عنوان کرد: شبکه‌های مذهبی و دینی ما یک نگاه و چارچوب سنتی دارند که معمولاً در ایام عزاداری، تعزیه و در ایام شادی، مولودی پخش می‌کنند و در این چارچوب سنتی مانده‌اند، باید از این چارچوب خارج شوند و برنامه‌های جذاب‌تری تولید کنند که مرتبط با موضوعات روز زندگی مردم باشد. امیدواریم شبکه امام رضا(ع) در این زمینه گام بردارد و بتواند با برنامه‌های جذاب و مرتبط با زندگی مردم برنامه‌های خوبی را تولید کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فرهنگی شبکه امام رضا شبکه رسانه ای عراق حرم رضوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد

براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی متعلق به شبکه سه است. ۶۹.۲ درصد از مردم ایران، مخاطب رسانه ملی هستند و شبکه سه سیما نیز با ۴۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون شد.

به گزارش ایسپا، در خصوص میزان تماشای تلویزیون، ۶۹.۲ درصد از ایرانیان، برنامه‌های رسانه ملی را تماشا می‌کنند و بعد از شبکه سه شبکه آی‌فیلم با ۳۵.۲ و شبکه یک با ۲۱ درصد در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی شامل مردان آهنین، محفل، شب‌خوش، فوتبال‌برتر، پانتولیگ، معرکه و ماه من متعلق به شبکه سه سیما است.

دیگر خبرها

  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است