Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش تهامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال نمایش خانگی "دل" به کارگردانی "منوچهر هادی" هستم، هم‌اکنون بخش‌های مربوط به نقش من در این سریال شروع شده و بیشتر وقتم را مشغول این اثر هستم.

اخبار چهره ها _ وی با اشاره به حضور دوباره خود در سینما افزود: علاوه بر سریال دل، چند ماه پیش فیلمبرداری یک فیلم سینمایی به نام "دختر ایران" به کارگردانی سید جواد اشکذری را به پایان رسانده‌ام که نخستین اکران آن در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود، علاوه بر این دو فیلمنامه به دستم رسیده که فعلاً در حال مطالعه آن‌ها هستم و چیزی قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر فیلم سینمایی "رگ خواب" درباره نقش خود در فیلم سینمایی "دختر ایران" اضافه کرد: نقش من در این فیلم کاراکتر  متفاوتی در کارنامه کاری من است، این فیلم به سال‌های دهه شصت بر می‌گردد و فیلم در شهر یزد و اقلیم آن شهر ساخته شده است، فکر می‌کنم در این فیلم تصاویر بسیار بکری ثبت شده و اگر منصفانه با آن برخورد شود، فیلم قابل توجهی خواهد بود.

وی در همین راستا ادامه داد: در فیلم "دختر ایران" گلاره عباسی نقش همسرم را ایفا می‌کند که به لهجه یزدی صحبت می‌کند، اما خودم نقش مردی را بازی می‌کنم که از تهران به یزد سفر کرده است.

بازیگر سریال "دل" درباره اکران فیلم سینمایی کروکودیل تاکید کرد: خود من چند هفته پیش فیلم را به صورت کامل دیدم، نقشم در فیلم سینمایی کروکودیل را خیلی دوست دارم، این اثر کاملاً متفاوت است، کروکودیل پنجره جدیدی در نقش‌هایی است که تاکنون بازی کرده ام.

کوروش تهامی با اشاره به سبک تازه فیلمسازی در کروکودیل افزود: مسعود تکاور به عنوان نویسنده و کارگردان تمام تلاشش را کرده تا اثری بدیع خلق کند، من فکر می کنم این نوع از فیلم حادثه‎ای مدت هاست در سینمای ایران ساخته نشده است، موضوع روز اثر نیز دلیل دیگری برای دیدنی بودن فیلم خواهد بود.

تهامی با اشاره به فیلم اکران نشده خود خاطرنشان کرد: علاوه بر تمامی این آثار فیلم احمد کاوری به نام اعتراف با دور تند را در صف اکران دارم اما نمی دانم سرنوشت فیلم چه شد و آیا اکران خواهد شد یا نه، در این فیلم هم نقش خوبی بازی کرده ام، من دوست ندارم در یک روال تکراری پیش بروم و می خواهم در بازیگری ریسک کنم، این روزها احساس می کنم نقش‌های خاکستری بیشتر می تواند توانایی مرا به چالش بکشد و به همین خاطر این روزها تلاش می کنم با دقت بیشتری انتخاب نقش کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دختر ایرانی گلاره عباسی کوروش تهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی فیلم سینمایی «مست عشق» با انتشار بیانیه‌ای از تأخیر در اکران این فیلم سینمایی خبر داد.

در متن این اطلاعیه کوتاه آمده است: «به آگاهی علاقه‌مندان فیلم سینمایی «مست عشق» می‌رساند به علت بروز برخی مشکلات فنی در فرآیند آماده‌سازی فیلم سینمایی «مست عشق» و ضرورت حفظ کیفیت مورد نظر سازندگان، اکران فیلم با هماهنگی مدیر محترم اداره نظارت سازمان سینمایی و دبیر محترم شورای صنفی اکران، با یک هفته تأخیر از تاریخ پنجم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

امیدواریم آنچه به شما ملت عشق تقدیم می‌گردد، درخور نگاهتان باشد. شایسته ذکر است خرید بلیط از روز یک‌شنبه دوم اردیبهشت امکانپذیر خواهد بود».

لازم به یادآوری است، پیش از این قرار بود اکران فیلم «مست عشق» از ۲۹ فروردین در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند  به مقطعی از زندگی مولانا حکیم و شاعر نامدار ایرانی و شمس تبریزی می‌پردازد. در این فیلم  که در سال ۱۳۹۸ در ترکیه فیلمبرداری شد، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون ترکیه ایفای نقش می‌کنند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • دو فیلم سینمایی «خدای جنگ» و «بی پایان» درباره شهید طهرانی مقدم ساخته می شود
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه