Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@03:55:28 GMT

اعزام ۱۵۰ بسیجی ساوجبلاغی به اردو‌های راهیان‌نور

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۹۳۳

اعزام ۱۵۰ بسیجی ساوجبلاغی به اردو‌های راهیان‌نور

علی احمدی، مسئول اردویی سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اعزام 150 نفر از بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب خبر داد و گفت: این کاروان در قالب اردوهای راهیان‌نور با چهار دستگاه اتوبوس به مدت سه روز عازم این سفر معنوی می‌شوند.

وی با اشاره به این که تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام اولویت اساسی برنامه‌های فرهنگی است، بیان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام به عنوان یک مسئله مهم و اساسی مبنای کار است و در این زمینه باید برگزاری اردوهای راهیان‌نور در جامعه تداوم یابد و الگوگیری از شهدای والامقام در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اردوهای راهیان نور را به تعبیر مقام معظم رهبری یک فناوری دانست و افزود: حضور در این کاروان‌ها ادامه راه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود.

احمدی با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان‌نور به‌عنوان یک حرکت فرهنگی باید به نحو احسن برگزار شود، گفت: توسعه دامنه تأثیرگذار حادثه دفاع مقدس در کردستان جدا از هر جای دیگری است و اگر درست بازتاب داده شود می‌توان اثرگذاری آن را در افکار زائران مشاهده کرد.

وی در پایان گفت: شرکت در رزمایش مردان آسمانی، شبی با شهدا، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب، بیانیه گام دوم رهبری و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه‌هایی است که در حاشیه این اردو برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی احمدی سپاه ناحیه ساوجبلاغ اردوی آموزشی شهادت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این طرح دانش آموزان یک روز نقش تمام عوامل اجرایی مدرسه را برعهده گرفتند و به عنوان معلم سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

تقویت حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه همکاری و کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس بین دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند