Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:38:17 GMT

تصویب ۳۵ طرح تولیدی برای ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۹۵۸

تصویب ۳۵ طرح تولیدی برای ساوجبلاغ

این شهرستان که در بخش کشاورزی و صنعت دارای ظرفیت های فراوانی است طی سال های اخیر در بخش اشتغال و تولید  و جذب تسهیلات اشتغالزا در سطح استان رتبه برتر داشته است .

امروز  چهارشنبه نیز فرماندار ساوجبلاغ در شورای اداری این شهرستان از تصویب ۳۵ طرح جدید تولیدی و اشتغالزا خبرداد و بیان داشت :  برای اجرای  این طرح‌ها تسهیلاتی بالغ بر هفت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالقاسم پالیزگیر نیز با اشاره به ثبت اشتغال یک هزار و ۷۰۴ نفر در سامانه رصد، گفت:  امسال  تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی البرز به ۶۳ هزار و ۳۵۳ رسیده  که ۵۵ هزار و ۵۵۶ نفر آنها بیمه شده اجباری می‌باشند.

وی  به برگزاری هفت نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ساوجبلاغ در سال جاری اشاره کرد و  گفت : امسال مشکلات بیش از ۷۰ واحد تولیدی این شهرستان بررسی و مرتفع شد.

پالیزگیر با بیان اینکه شهرستان ساوجبلاغ کارگاه سازندگی است، می‌گوید: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات بهسازی معابر و سنگ فرش روستاهای سلطان آباد، کهریزک، خیرآباد، حسین‌آبادکوشکذر، ایقربلاغ، حاجی آباد، دوزعنبر، آغچه حصار، باغبانکلاه، زعفرانیه، تالیان ویعقوبآباد به طول ۹ کیلومتر انجام شده و این روند تا پایان سال به ۲۱ کیلومتر می‌رسد.
وی افزود: کمربندی روستای گردشگری برغان در حال انجام است و زیرسازی آسفالت روستای ولیان به اسکول دره و ازاسکول دره به اسپیداران مراحل پایانی را می‌گذراند.

فرماندار ساوجبلاغ به طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در سال جاری اشاره کرد و گفت: طرح‌های خوبی طی چند ماه آینده در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید که برکات زیادی را به همراه خواهند داشت. 

راه اندازی فاز یک شهرک سلامت ساوجبلاغ با۳۰۰ نفر اشتغالزایی از برنامه های پیش روی این شهرستان در ماه ها آینده است.

پالیز گیر  به افتتاح متروی گلشهر - شهرجدیدهشتگرد  طی دو ماه آینده اشاره کرد و گفت: تأخیر در راه‌اندازی مترو شهرجدید هشتگرد، موجب خالی ماندن واحدهای مسکونی مهر در این شهر شده، چرا که مردم انتظار دارند امکان تردد و دسترسی سریع به مرکز استان البرز و پایتخت برایشان فراهم شود، بدین ترتیب با راه اندازی مترو، شهر جدید هشتگرد پویاتر می‌شود و به منزله شهر خوابگاهی تلقی نخواهد شد.

پالیزگیر با بیان اینکه مترو از مهمترین زیر ساخت‌های این شهرستان محسوب می‌شود افزود: با افتتاح مترو بار ترافیکی بزرگراه کرج - قزوین کاهش می‌یابد و تردد بیش از ۷۰ هزار نفر با قطار برقی، هزینه‌های مردم را نیز در حمل و نقل کاهش می‌دهد.

وی همچنین از واگذاری ۲ هزار واحد مسکن مهر و افتتاح ۲ مدرسه و یک مسجد بمناسبت هفته دولت سال جاری خبر داد.

۹۹۳۳/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ رونق تولید جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واگن های وارداتی مترو امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای زاکانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به اختلاف شهرداری و وزارت کشور درباره واردات واگن‌ها افزود: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شهردار تهران درباره واگذاری فروشگاه شهرونده هم گفت: قرار است در آینده فروشگاه شهروند در بورس عرضه شود.

 

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • شعار "بهت افتخار می کنیم ایران" در مترو نیویورک آمریکا (فیلم)
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه