Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@13:16:21 GMT

گرگ‌ها چهار نفر را در تسوج زخمی کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۱۲۶

حمله گرگ های گرسنه به روستای «غلمانسرای» شهرستان شبستر شب گذشته اتفاق افتاد و مصدومان این حادثه توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ تسوج به بیمارستان خاتم الانبیا" شهرستان سلماس اعزام شدند.
گفته می شود در این حادثه یکی از گرگ ها از پای درآمده است.
چندی قبل نیز یک کشاورز هنگام آبیاری در روستای «غلمانسرای» مورد حمله گرگ های وحشی قرار گرفته و مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهالی می گویند گرگ ها امنیت مردم منطقه را سلب کرده اند .
روستای غلمانسرا آخرین روستای آذربایجان شرقی در همسایگی شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی در ۲۵ کیلومتری شرق تسوج و ۱۲۵ کیلومتری غرب تبریز قرار دارد.

۴۶

کد خبر 1289490

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سینمای ایران خودرو خودروسازان بازار خودرو قیمت مسکن بازیگران سینما و تلویزیون ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس