Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هرچه دارد مدیون خون شهداست، افزود: شهدا مایه افتخار و مباهات همه ما هستند. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، ذبیح‌الله خداییان، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت املاک و اسناد کشور ظهر امروز به همراه هیئت همراه به این شهرستان سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون قوه قضائیه و هیئت همراه در بدو ورود به قروه در یادمان شهدای این شهرستان حضور یافتند و به شهدای گرانقدر این دیار ادای احترام کرده و یادشان را گرامی داشتند.

حضور در منزل ستوان دوم پاسدار «شهید سیدهادی اجاق» که (4 مردادماه جاری) در درگیری با عناصر گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه هوارژونین دله‌مرز سروآباد به درجه رفیع شهادت نائل شد، از دیگر برنامه‌های معاون قوه قضائیه و هیئت همراه به شهرستان قروه بود.

روایت تسنیم از دیدار صمیمانه فرمانده سپاه کردستان با خانواده «شهید اجاق» در قروهاعضای بسیج رسانه اصفهان با خانواده شهدای رسانه دیدار کردنددلجویی آیت‌الله عبادی از خانواده شهدای منا/ زندگی با خاطرات پدر+ تصاویر

خداییان، معاون قوه قضائیه در دیدار با خانواده «شهید سیدهادی اجاق» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسیلت به اعضای خانواده این شهید مدافع امنیت اظهار داشت: اجر و ‌پاداش شهدا بیکران است، شهادت نعمت بزرگ و توفیقی‌ست که نصیب هرکسی نمی‌شود.

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران هرچه دارد مدیون خون شهداست، افزود: شهدا مایه افتخار و مباهات همه ما هستند و امیدوارم خداوند توفیق حفاظت از این امانت بزرگ را به ما عطا کند.

خداییان گفت: کسانی‌که در راه خدا شهید می‌شوند زندگی واقعی داشته و زنده هستند؛ آنان نزد خدای خود روزی می‌گیرند و یادشان همیشه ماندگار و فراموش‌نشدنی است.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا