Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:49:21 GMT

نذورات قربانی تهرانی‌ها از مرز ۲۸ میلیارد ریال گذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۳۱۰

نذورات قربانی تهرانی‌ها از مرز ۲۸ میلیارد ریال گذشت

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه نذورات مردم استان در روز عید قربان از مرز ۲۸ میلیارد ریال گذشت، گفت: براساس آمار اولیه، نذورات عید قربان امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه همه نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر استان بر اساس نیت خیران و نیاز سنجی مددکاران توزیع می شود، بیان کرد: توزیع نذورات مردم نوع دوست و خیر استان از روز عید آغاز شده است که همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تشریح این نذورات پرداخت و ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان تهران در روز عید قربان ۲۲ راس گوساله، ۲۸۴ راس گوسفند، ۱۸ هزار و ۲۸۰ کیلوگرم گوشت قرمز، 2175  کیلو گرم مرغ و ۱۳ میلیارد ریال پول نقد در روز عید قربان برای نیازمندان اختصاص دادند.


مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: بر اساس آمارهای اولیه مردم نیک اندیش استان تهران در عید قربان امسال بیش از ۲۸ میلیارد ریال در قالب نذر قربانی برای نیازمندان اختصاص داده اند که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد نشان می دهد.


شیران یادآور شد: در عید قربان امسال بیش از ۱۵۰ پایگاه در استان نذورات مردم را دریافت کردند که با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدان محلات، گوشت‌های قربانی و نذورات هم استانی‌های نیکوکار بین نیازمندان توزیع شده و همچنان ادامه دارد.


به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی ضمن  تقدیر و تشکر از همراهی و همیاری مردم نوع دوست و نیک اندیش استان تهران در کمک به نیازمندان خاطر نشان کرد: اعتماد عمومی به کمیته امداد یکی از دلایل افزایش نذورات نسبت به سال گذشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی عيد قربان نذورات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی