Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس مجلس عوام انگلیس اعلام کرد نمی‌گذارد بوریس جانسون با تعطیل کردن پارلمان برگزیت را بدون توافق با اتحادیه اروپا اجرا کند.

رئیس مجلس عوام انگلیس اعلام کرد، مقابل دور زدن پارلمان توسط «بوریس جانسون» نخست وزیر این کشور به قصد انجام برگزیت بی توافق، خواهد ایستاد.

به نوشته خبرگزاری «گاردین»، «جان برکاو» رئیس مجلس عوام انگلیس روز چهارشنبه هشدار داد:‌ «نمی‌توانیم در شرایطی قرار بگیریم که پارلمان تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما جامعه‌ای دموکراتیک هستیم». وی همچنین بیان داشت: «با هر نفسی در بدن دارم جلوی این اتفاق را می‌گیرم».

وی افزود: «تا زمانی من مراقب هستم جلوی این اتفاق را بگیرم، کسی قسر درنخواهد رفت.کسی نباید بترسد آنچه که به آن معتقد است بیان کند».

او در پاسخ به این سوال که آیا پارلمان می‌تواند جلوی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون حصول توافق با بروکسل را بگیرد گفت: «بله».

جانسون بارها اعلام کرده است کشورش را در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) با توافق یا بدون توافق با بروکسل، از اتحادیه اروپا خارج می‌کند.

علاوه بر رئیس مجلس عوام، «فیلیپ هاموند» وزیر خزانه داری دولت پیشین انگلیس نیز دیروز (سه‌شنبه) اجرای برگزیت بدون حصول توافق با اتحادیه اروپا را مصداق «خیانت» دانست.

هفته گذشته نیز «نیل باسو» فرمانده پلیس ضد تروریسم انگلیس هشدار داد در صورت وقوع برگزیت بدون توافق، امنیت این کشور به خطر می‌افتد و هیچ برنامه‌ریزی و آماده‌سازی نمی‌تواند این خطر را برطرف کند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم

تین نیوز

سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در یادداشتی نوشت:حتما این روزها به آمارهای حوادث رانندگی دقت کرده اید؛ تنها در کمتر از یک هفته تعداد زیادی جان خود را از دست داده و تعداد قابل توجهی هم معلول و مصدوم شده اند و تراژیک تر از آن اینکه میزان مرگ و میر سالانه ناشی از حوادث رانندگی کشورمان برابر با کل تلفات رانندگی ۲۷ کشور اروپایی است. آیا این آمار دهشتناک نیست؟

به گزارش تین نیوز به نقل از روزن آنلاین وی افزود: لابد می گوئید ماشین ها و جاده های ما کجا و خودروها و جاده های اروپا کجا. آری میان خودرو و جاده ما و آن ها فاصله بسیار است اما به نظر نمی رسد که میان عامل انسانی ما و آن ها تفاوتی باشد. از آن گذشته، عقل به ما می گوید که اگر در آن دو (جاده و خودرو) نقص و نقصانی است با این یکی عامل (دقت در رانندگی) آن دو نقصان را جبران کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • اوکراین| دلیل اصلی حمایت اتحادیه اروپا از کی‌یف