Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@08:17:44 GMT

آغاز مرمت قلعه باجول الیگودرز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۵۵۵

آغاز مرمت قلعه باجول الیگودرز

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛زهرا بهارونددر این خصوص به خبرنگاران گفت: اعتبار هزینه شده برای انجام این مرمت بیش از 500 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

 بهاروند با اشاره به اینکه این فصل از مرمت قلعه باجول خردادماه سال جاری آغاز شده افزود: عملیات مرمتی این فصل از مرمت شامل اجرا و مرمت سردر ورودی بنا، ساخت و نصب در و پنجره و اجرای بخشی از اندود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لازم به ذکر است قلعه باجول که در 35 کیلومتری شرق الیگودرز و در روستای آب باریک این شهرستان واقع شده متعلق به دوره قاجار بوده و سال 89 به شماره 4353 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی و گردشگری آغاز مرمت قلعه باجول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۲۵ تن و ۴۵۰ کیلوگرم شکر قاچاق در شهرستان الیگودرز خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران ایست بازرسی خمه شهرستان الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری اصفهان به الیگودرز، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۵ تن و ۴۵۰ کیلوگرم شکر فاقد مجوز حمل و قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار الهی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در رابطه با قاچاق، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰ میلیاردریالی سیلاب به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز
  • خسارت ۱۳۰ میلیاردی سیل اخیر در الیگودرز
  • معابر قلعه بالای بیارجمند مرمت شد/ احیای یک بومگردی
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین/ مرمت و بازگشایی مسیرهای کوچ عشایر
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • ثبت بیش از ۲۵۰۰ ماموریت از آغاز ایام نوروز در اورژانس کرمانشاه
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • تصاویری زیبا از بارش شدید برف بهاری در یک استان