Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره عدم کاهش قیمت داروها با وجود کاهش نرخ ارز، با رد این موضوع اظهار کرد: قیمت داروها معمولا با دلار تعیین نمی‌شود و روند قیمت گذاری داروها بصورت سالیانه و بر اساس تورم انجام می‌گیرد.

 سعید نمکی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعا اجازه نمی‌دهیم مافیا در زمینه تولید داخلی دارو مشکلی ایجاد کند و نباید هم خیلی روی این جریان حساب باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره شرکت‌هایی که به عنوان مافیای دارو معروف‌اند، تصریح کرد: قطعا اجازه نمی‌دهیم تا آنها مشکلی در زمینه تولید داخلی کشور ایجاد کنند و نباید هم خیلی روی این جریان حساب باز کنیم. اراده مقام معظم رهبری و نظام بر این است که در برابر این جریان و مافیا بایستیم و ما نیز محکم ایستاده‌ایم و آقای رئیس جمهور در این عرصه حمایت ویژه‌ای می‌کنند و قطعا در این عرصه موفق خواهیم شد.

وزیر بهداشت همچنین درباره نصب کارتخوان از سوی پزشکان و اخبار منتشر شده در این زمینه، اظهار کرد: این مسئله بحثی مرتبط با سازمان مالیاتی است و پزشکان ما در این قضیه خیلی مداخله نمی‌کنند.

نمکی در پایان با اشاره به آغاز اجرای طرح سیستم ارجاع و پزشک خانواده، گفت: طرح سیستم ارجاع و پزشک خانواده را بعد از پرونده الکترونیک سلامت در چند استان به صورت پایلوت آغاز کردیم و امیدواریم تا پایان سال درصد قابل توجهی از طرح را اجرایی کنیم./ایسنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد محمدی در بجنورد، اظهار داشت: تعیین نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۳ مناسب و معقول نیست. طبق آخرین نرخ تعیین شده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی قیمت تعیین شده برای سال زراعی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ مبلغ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد که متاسفانه این امر مطابق انتظار پیش نرفت و در نهایت به نرخ فعلی رسید.

بیشتر بخوانید: دستورالعمل خرید توافقی گندم اعلام شد + جزئیات

وی افزود: عدم تعادل قیمت گندم و خرید تضمینی با میزان تورم همخوانی نداشته و موجبات نارضایتی گندم‌کاران را در پی داشته است، چرا که در فصل کشت و نرخ‌گذاری دولت و مجامع قیمت‌گذاری ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود که با وضعیت عملا دسترنج این قشر زحمت‌کش مغفول مانده و دیده نشده است.

محمدی گفت: به همین دلیل وزارت جهاد کشاورزی بایدت روی این امر نظارت ویژه‌ای اعمال و از عدم اختلاف فاحش در نرخ‌گذاری بر اساس میزان تورم اقدام می‌کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی بجنورد با بیان اینکه گندم محصول استراتژیک کشور بوده و نرخ آن در میزان تولید موثر است، افزود: باید در خرید تضمینی گندم به عنوان محصول استراتژیک و راهبردی در مسیر رسیدن به خودکفایی در تولید مشوق‌های ویژه به گندم‌کاران اعطا و نرخ واقعی در تولید محصول و خرید آن در زمان فصل کشت اعلام و برآورد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227448 برچسب‌ها گندم

دیگر خبرها

  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود