Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@01:17:14 GMT

۳۰ درصد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پیام نوری هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۶۹۷

۳۰ درصد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پیام نوری هستند

زمانی گفت:بیش از ۳۰ درصد از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاهها از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور بوده اند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دانشگاه پیام نور، «محمدرضا زمانی» گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر به رقابت با دانشجویان کل کشور هستند، برای اثبات این موضوع می توان در یک آزمون مشترک سطح علمی دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور را با دیگر دانشجوها بسنجیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به کاهش جمعیت دانشجویی در سراسر کشور، اظهار داشت: امروز با توجه به کاهش بودجه، مراکز باید به فکر راهکارهای جدید درآمد زایی باشند که برگزاری دوره های آموزش های آزاد و ارائه مهارت های لازم از جمله این راه کارهاست.

وی با اشاره به اولویت ویژه دانشگاه در تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی با توجه به وجود کارمندان قراردادی، تصریح کرد: با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال تصویب نهایی طرح تبدیل وضعیت همکاران اداری قراردادی دانشگاه هستیم و امید است انشالله این طرح به نتیجه برسد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان نماز عید قربان روزنامه ها روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد شیراز روز خبرنگار شبستان یزد دهه امامت و ولایت کنکور سراسری دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،کارن یحیائی گفت: خوشبختانه طبق آمار و اطلاعات ستاد نوروزی ۱۴۰۳ دانشگاه، تولد نوزاردان از یکم الی هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت در سال قبل در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات و عمل به وظایف در قانون جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تلاش خود را برای انجام وظایف قانونی بکار بسته و در تمام مدت تعطیلات و ایام نوروز واحدهای خدمات دهنده در زمینه مشاوره ازدواج، زنان و زایمان و اطفال به صورت مستمر مشغول خدمت رسانی بوده اند.

رئیس کمیته رسانه قرارگاه جمعیت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: در اولین روز از سال ۱۴۰۳، درراستای اهمیت جوانی جمعیت و تکریم از مقام مادران، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق سرپرست معاونت درمان دانشگاه، کارن یحیائی مسئول و پژمان قرائیان دبیر ستاد نوروزی دانشگاه در بازدید از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)، با مادران و نوزادان تازه متولد شده در این بیمارستان دیدار و تولد نوزادان به خانواده این عزیزان تبریک گفت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888263

دیگر خبرها

  • مسکو: تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی
  • تبدیل کربن دی اکسید به سوخت با کمک مس
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود