Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب در راستای نظارت و صیانت از حقوق عامه و بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی به صورت سرزده به مدت ۴ ساعت از مراجع انتظامی، بازداشتگاه، بیمارستان و تعدادی از اغذیه فروشی‌های شهرستان فاریاب بازدید کرد. تاریخ انتشار: 14:23 - 23 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۶۸۷ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علیرضا سالاری رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب به همراه رئیس مرکز بهداشت ضمن بررسی بخش‌های مختلف تنها مرکز درمانی این شهرستان، به گفتگو با بیماران و همراهان آن‌ها پرداخت و در پایان از تلاش‌های پرسنل این مرکز درمانی تشکر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی همچنین در قالب هیات عالی امنیت غذایی، شامگاه گذشته از چندین واحد صنفی رستوران، نانوایی، مرغ فروشی، بازدید کرد و تذکرات لازم ومهلت ۴۸ساعته برای رفع نواقص بهداشتی به واحد‌های صنفی متخلف داده شد.
وی در ادامه از بازداشتگاه و مراجع انتظامی در راستای حفظ حقوق شهروندی بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق شهروندی امنیت غذایی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • مسئولیت دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا