Web Analytics Made Easy - Statcounter



یک عضو مستعفی کمیته فنی فوتسال می‌گوید فوتسال با آمدن انصاری‌فرد به آرامش رسیده بود اما مدل انتصاب ساکت جالب نبوده است.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استعفایش از کمیته فنی فوتسال بعد از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال توضیح داد: زمانی که کمیته فوتسال جدید تشکیل شد و آقای پرهیزکار به کمیته فوتسال آمد و آقای انصاری‌فرد به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتسال به کمیته اضافه شد، دیدیم که به توانایی‌های مدیریتی اشراف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم برای حضور در کنارشان قبول کردم و به واسطه حضور این دو، آمدم. هدفم از ابتدا کمک بود و دیدید هر زمان که نیاز به انتقاد بود، حرفم را زدم و در مورد تعطیلی اردوی تیم ملی و ندادن پاداش‌ها بدون هیچ ترسی مصاحبه کردم. چون به میز و صندلی وصل نبودم.

او افزود: من نیز از کمیته فنی می‌روم چون تنها به خاطر حضور این عزیزان آمده بودم. مثل برخی نیستم که هیچ جایگاهی در فوتسال نداشتند اما وقتی با کسی آمدند، بعد از رفتن رئیس هم‌چنان مانده‌اند. من از این اخلاق‌ها ندارم. اصلا هم به ساکت کاری ندارم. کارم هیچ موقع پیش او گیر نبوده است. ساکت در فدراسیون است و تاج انتخابش کرده و به خودشان مربوط است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: برایم جالب است که حس خوبی در لیگ امسال حاکم شده بود. دلیلش نیز وقت زیادی است که آقای انصاری‌فرد می‌گذاشت و مسابقات تمام رده‌ها را از نزدیک می‌دید. جالب‌تر این که وقتی دیشب استعفا داد مدیران عامل باشگاه‌ها در حمایت از او مصاحبه کردند. این نشان می‌دهد که حرکت درستی انجام شده است.

شمسایی در ادامه گفت: ساکت زمانی مدیرعامل سپاهان و هیات فوتبال اصفهان و فولاد ماهان بوده و سپس در فدراسیون فوتبال هم پست‌های مهمی گرفته است. ایشان با این همه پست و مقام، مدل آمدن‌شان به کمیته فنی فوتسال عجیب بود. آمدن‌شان مبارک باشد؛ به هر حال زورشان در فدراسیون زیاد است و امیدوارم با این زور زیادشان، فوتسال پیشرفت کند. حالا انتظار داریم پاداش‌ها را زودتر بدهند و اردوی‌های تیم ملی منظم برگزار شود. اما مثل این می‌ماند که مدیرعامل یک بیمارستان که تخصصش مغز و اعصاب است، مسئول کافی شاپ، اورژانس و اتاق عمل بیمارستان هم شود. با این حال خود ساکت آدم بزرگی بوده و تصمیم گیرنده است.

او در پایان تاکید کرد: امیدوارم فوتسال با آمدن ساکت رونق بگیرد اما آرامش به این رشته بعد از سال‌ها با حضور انصاری فرد برگشته بود. باید یادمان باشد فوتسال از همه این آدم‌هایی که آمدند و رفتند و خواهند آمد بزرگ‌تر است چون این فوتسال است که به آن‌ها عزت می‌دهد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش فرارو و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر با حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون برگزار شد که تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون، نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ با توجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین در صورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال