Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:37:01 GMT

پوری حسینی از سازمان خصوصی سازی رفت/ خانی سرپرست شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۸۲۷

پوری حسینی از سازمان خصوصی سازی رفت/ خانی سرپرست شد

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، داود خانی را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

خانی عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی با حفظ سمت از سوی وزیر اقتصاد به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پیش از این، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی ریاست سازمان خصوصی سازی را عهده دار بود که استعفایش مورد موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.

کد خبر 4692560 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی فرهاد دژپسند قیمت دلار بانک مرکزی ایران جنگ تجاری قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام بورس وزارت جهاد کشاورزی دلار کالاهای اساسی تولید نفت قیمت سکه بهار آزادی مالیات دلار 4200 تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند