Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نشست بررسی عملکرد کمیته فناوری اطلاعات پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران صبح امروز در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان در این نشست که با حضور اعضای کمیته برگزاری انتخابات شورایاری‌ها از بخش‌های مختلف شهرداری و دولت برگزار می‌شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های این گروه بزرگ برای به انجام رساندن این مهم، ICT را تغییر دهنده فرایندها و فراتر از یک ابزار برای انجام کارها توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرجود در این نشست، ضمن مرور درس آموخته‌های این پروژه، شهرداری تهران را در مسیر تغییر به سمت هوشمندی و افزایش بهره‌وری پیشرو دانست و گفت: اینکه شهرداری در کاری که همیشه به نحو دیگری انجام می‌شده، تغییرات بزرگی ایجاد و به فناوری اعتماد کرده، گام بزرگی است که در صورت ادامه دار بودن این اعتماد، در آینده می‌توان در سرنوشت شهر تأثیرات مثبتی بر جا بگذارد و نتایج رضایت بخش تری نیز به دست آورد.
او در ادامه صحبت‌های خود، شفافیت، صحت، دقت و مشخص شدن آمادگی بالای الکترونیک شهروندان را از نتایج برگزاری این انتخابات به‌ صورت تمام الکترونیک عنوان کرد و گفت: از مهم‌ترین اتفاقات و نتایج برگزاری این انتخابات این بود که موضوع هوشمندسازی از حاشیه به متن آورده شد و بسیاری متوجه شدند که «تهران هوشمند» تنها تئوری صرف نبوده و می‌تواند موجب تغییر فرایندها و نوع انجام کارها شود.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران گفت: شهروندان، ارزش ایجاد شده را کاملاً درک می‌کنند و هرچه جلوتر می‌رویم انتظارات از ما بالاتر می‌رود و تا نقطه ایده آل راهی طولانی در پیش است. امیدوارم باتجربه به دست آمده از این کار گروهی بتوانیم تعاملات مثبت‌تری برای رفع مشکلات با سایر بخش‌های شهرداری تهران داشته باشیم که نتیجه نهایی آن ارائه خدمات مطلوب‌تر و افزایش کیفیت زندگی آنان است.
در بخش دیگری از این مراسم، سید حمید طهایی، دبیر ستاد هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران، ضمن ابراز امیدواری برای استفاده از اندوخته تجربه برگزاری این انتخابات در سایر حوزه‌های کشور گفت: برگزاری این انتخابات در سطح محلات شهر تهران با تعدد حوزه‌های انتخاباتی کار بسیار بزرگی بود. به‌ویژه که شهرداری تهران، نهاد تخصصی ویژه برگزاری انتخابات ندارد، اما طی زمانی کوتاه توانست کار بزرگی را به سرانجام خوبی برساند.
همچنین در ابتدای جلسه نصرتی معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به ارایه گزارشی جامع از برگزاری انتخابات پرداخت و در پایان نشست نیز از تمامی اعضای کمیته فناوری اطلاعات پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شفافیت صحت برگزاری الکترونیک انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه سال آینده شهرداری تهران در مقایسه با سال ۱۴۰۰ تقریباً پنج برابر شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر تهران در ماه‌های پایانی سال درگیر بودجه بودند تا به نتیجه برسد، اظهار کرد: رقم بودجه سال آینده در مقایسه با سال ۱۴۰۰ تقریباً پنج برابر شده و منابع بودجه نیز گسترش یافته که با هدایت شهردار تهران این اتفاق رقم خورده است.

وی با بیان اینکه ما در بودجه‌ریزی از اولویت‌ها پشتیبانی کردیم و قرار بر این است اعتبارات برای رفع مسائل شهر هزینه شود، خاطرنشان کرد: با این عدد و ایده‌های موجود و اقدامات تکمیلی، سال ۱۴۰۳ سال درخشانی را شاهد خواهیم بود. بسیاری از کارهایی که آغاز شده، در سال آینده به ثمر می‌رسد؛ به ویژه توسعه خطوط مترو، اضافه شدن اتوبوس‌ها، واگن‌ها و تاکسی‌ها و علاوه بر این، مدیریت شهری به روح و کالبد شهر، کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های مردم محور نیز توجه داشته است.

نادعلی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان پایتخت تصریح کرد: ساماندهی دست‌فروشان و بساط‌ گستران امر دوره‌ای نیست و نمی‌توان یک کار آنی انجام داد و آن را رها کرد. رها کردن شهر و ساماندهی یکباره و ناگهانی در طول یک هفته نتیجه ندارد و افراد در طول این مدت رعایت می‌کنند،  چون می‌دانند رهاشدگی مجدداً رخ خواهد داد و شرایط به وضعیت سابق بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه در ساماندهی دست‌فروشان باید کار مستمر انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا سعی شد که دست‌فروشی با توجه به شرایط اقتصادی از رونق نیفتد؛ اما اگر ساماندهی با کمک قوه قضاییه و پلیس رخ ندهد نمی‌توانیم به نتیجه برسیم. برای مثال محدوده تئاتر شهر بارها ساماندهی شده اما به محض رها شدن، دست فروشان مجدداً بازگشته‌اند؛ لذا در این زمینه به یک رسیدگی مستمر نیاز داریم.

بر اساس گزارش سایت شهر، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به شرایط ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: حال مردم و زیست شبانه در ایام ماه رمضان برای ما اهمیت دارد؛ اما باید مباحث به درستی و علمی ساماندهی شود تا بعد از آن، ساماندهی با مشکل کمتری مواجه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران