Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:24:08 GMT

مستند «و تن من» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۹۰۷

مستند «و تن من» رونمایی می‌شود

فیلم مستند « و تن من » تهیه شده در گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح روز شنبه ۲۶ مرداد ماه در باغ موزه دفاع مقدس اکران می شود.

 به گزرش مشرق به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مراسم رونمایی از مستند «و تن من» تهیه شده در گروه مستند روایت فتح به کارگردانی حسین همایونفر شنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سالن همایش هویزه واقع در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند با موضوع روایتی از زندگی جانباز سرافراز مهدی علیزاده قهرمان رشته پرتاب نیزه در پاراالمپیک است که به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تولید شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی مستند جانباز روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احسان زهره وندی با اشاره به رسالت سازمان میراث فرهنگی در حفظ و معرفی آثار فرهنگی و میراثی گفت: با توجه به وجود نسخ خطی نفیس در گنجینه موزه بزرگ خراسان و به مناسبت روز بزرگداشت ابومحمد مشرف‌الدین مصلح بن‌عبدالله متخلص به سعدی، شاعر و نویسنده پارسی‌گوی ایرانی مراسمی برگزار شد.   معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از اولویت‌های کاری معاونت میراث فرهنگی خراسان رضوی، تبیین و معرفی مشاهیر ادبی ایران است که از اسفند سال گذشته با برنامه (بزرگداشت نظامی) شروع و در سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت و طبق تقویم فرهنگی اقدام به برپایی نمایشگاه‌های مشاهیر فرهنگی و هنری براساس آثار موجود در خراسان رضوی می‌کند.   زهره‌وندی تصریح کرد: در این مراسم دو نسخه خطی نفیس سعدی از کلیات گلستان و یک رقعه متعلق به دوره تیموری رونمایی شده است.   او گفت: یکی از نسخه‌ها شامل غزلیات سعدی به ضمیمه غزلیات قاسم انوار و بخشی از دیوان حافظ است که با خط نستعلیق ۱۴ سطری نوشته شده و تاریخ تحریر آن مربوط به دوره تیموری و قرن ۱۰ هجری قمری است و نسخه دیگر کلیات سعدی شامل گلستان، بوستان و دیوان اشعار هست تا کتاب مضحکات که با خط نستعلیق ۱۷ سطری تحریر شده است.   این آثار تا نهم اردیبهشت ماه در موزه بزرگ خراسان واقع در بوستان کوهسنگی مشهد از ساعت ۹ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به هنر، شعر و ادبیات فارسی است.

دیگر خبرها

  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • رونمایی از نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • رونمایی ازنسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی