Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،قدرت الله نوروزی در این نشست بسته پیشنهادی شهرداری اصفهان را در محورهایی چون اقتصاد، گردشگری، فناوری، همکاری های محیط زیستی و ... با هدف افزایش همکاری های متقابل بین دو شهر خواهرخوانده اصفهان و سن پترزبوگ، ارایه داد که مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت. 

شهردار اصفهان در این رابطه گفت: در این جلسه بر اساس توافق به عمل آمده مقرر شد، ظرف یک ماه آینده کارگروهی مشترک متشکل از کارشناسان حوزه های صنعت، سرمایه گذاری، محیط زیست، مدیریت شهری، گردشگری، فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده و ضمن بررسی پیشنهادهای مطرح شده در بسته پیشنهادی شهرداری اصفهان، پیشنهادهای نهایی شده مورد توافق دو طرف را تدوین کرده تا این پیشنهادها ظرف دو ماه آینده در قالب تفاهم نامه ای تنظیم شده و به امضای شهردار اصفهان و استاندار سن پترزبورگ، برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی های لازم با استاندار اصفهان نیز صورت خواهد گرفت، افزود: خوشبختانه پیشنهادهای تیم مدیریت شهری اصفهان مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت و پیش بینی می شود از دل این تفاهم نامه و موارد مطرح شده، اتفاقات خوبی برای اصفهان را شاهد باشیم. 

نوروزی افزود: از طریق این بسته پیشنهادی، همکاری متقابل بین دو شهر در محورهای مختلف اتفاق خواهد افتاد و روابط خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ که در بیستمین سال خود قرار دارد، شکل اجرایی، کاربردی تر و محسوس تری به خود خواهد گرفت.

وی درپایان تصریح کرد: بسته پیشنهادی ظرف دو ماه آینده بررسی و کارشناسی می شود، در هر دو شهر، مراحل قانونی لازم را طی می کند و در نهایت در سفر هیأتی از سن پترزبورگ به اصفهان به امضا می رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان روسیه شهرداری فناوری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از آغاز خدمت جدید این مدیریت در ارائه خدمات مراکز گردشگری ناژوان از نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و در سال ۱۴۰۳ که البته شروع ارائه این خدمات متبرک با روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) شد، ارائه خدمت ویژه مدیریت ناژوان در مراکز گردشگری در قالب بسته‌های گردشگری در سه طرح طلایی، نقره‌ای و بُرُنز اجرایی شد.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد مدیریت ناژوان و سیر مراحل تصویب در کمیته عالی ناژوان و شورای اسلامی شهر اصفهان و ابلاغ آن از این پس خدمات مراکز گردشگری ناژوان علاوه بر فروش انفرادی مراکز تحت عنوان سه بسته فروش بلیت مراکز گردشگری نیز اجرا می‌شود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس تا پایان روز بیست‌وچهارم فروردین سال جاری، بسته گردشگری طلایی ناژوان شامل خرید خدمت و بازدید از تمام مراکز گردشگری ناژوان (آکواریوم، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ گیاهان گرمسیری و باغ نورانی گل رز)، با اعتبار یک روزه از قرار ۴۲۳ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۳۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان، بسته گردشگری نقره‌ای ناژوان شامل تمام مراکز گردشگری یاد شده ناژوان به جز باغ پرندگان با اعتبار یک روزه از قرار ۳۵۸ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۲۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته گردشگری بُرُنزی ناژوان شامل تمام مراکز گردشگری یاد شده به جز آکواریوم ناژوان با اعتبار یک روزه از قرار ۲۲۳ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۱۶۷ هزار و ۲۵۰ تومان ارائه می‌شود.

قائلی افزود: پیش‌بینی این بسته‌ها در راستای ایجاد امکان تفریح و نشاط خانواده محور و تسهیل در استفاده از تمام مراکز گردشگری ناژوان برای شهروندان و گردشگران صورت پذیرفت و سایر تدابیر اتخاذ شده تکمیلی در فرصت‌های آتی به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 739658

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو