Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:35:56 GMT

مشهد، مقصد پرطرفدار همه ایرانیان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۹۷۵

مشهد، مقصد پرطرفدار همه ایرانیان

مشهد شهری است که هر ایرانی حداقل یک‌بار در عمر خود به آن سفر کرده! هر کسی هم که یک بار به این شهر سفر کند دیگر تا آخر عمر گرفتارِ این شهر می‌شود!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، در یک کلام، مشهد، مقصدِ پرطرفدار همۀ ایرانیان است و مسافران مشهد، برای رفتن به این شهر، زمان و فصل نمی‌شناسند!

جاذبه‌های مشهد

با سفر به مشهد در واقع به چند منطقه‌ی طبیعی زیبا هم نزدیک می‌شوید! مثلاً درۀ هفت‌حوض یکی از این مناطق بکر می‌باشد که هفت‌ حوضچه‌ی طبیعی دارد و شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند! طرقبه، شاندیز، عنبران و جاغرق هم از دیگر مناطق خوش آب‌وهوای مشهد هستند، جاهایی که طبیعتشان هوش از سرتان می‌برد! اما اصلی‌ترین جاذبه‌ی مشهد و مهم‌ترین اثر تاریخی و مذهبی این شهر، حرم امام رضا (ع) می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارگاه امام رضا (ع) وسط شهر مشهد قرار گرفته و سال‌هاست که نگین درخشان این شهر شده است. کنار این حرم، مسجد گوهرشاد بنا شده و به همراه بناهای دیگری مثل کتابخانه‌ها، موزه‌ها و رواق‌ها، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی مذهبی جهان را رقم زده است.

اگر در شهر مشهد به دنبال جایی برای تفریح و هیجان می‌گردید، خبرهای خوبی برایتان داریم! مشهد ۴ پارک آبی خیلی جذاب دارد که می‌توانند لحظات فراموش‌نشدنی برای شما رقم بزنند. سرزمین موج‌های آبی که احتمالاً اسم آن را شنیده‌اید در شهر مشهد واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی سرپوشیدۀ خاورمیانه است. تنوع زیاد دستگاه‌ها و وسایل بازی در این پارک آبی احتمالاً اجازه نمی‌دهد که همه‌ی آن‌ها را امتحان کنید، ولی باز شما سعی خودتان را بکنید! سه پارک آبی با کیفیت و بزرگ دیگری هم در مشهد وجود دارند: پارک ساحل آفتاب نزدیک میدان خیام، پارک آبی ایرانیان در محلۀ کوی هنر و در نهایت سرزمین موج‌های خروشان در شمال غربی شهر!

ولی از هرچیزی که بگذریم، سخن خرید خوش‌تر است! ما یک لیست از ۱۳ مرکز خرید را در مجله کی سفر برای شما لیست کردیم تا از سفرتان دستِ خالی برنگردید. از مراکز خرید خوب مشهد می‌توانیم بازار رضا را مثال بزنیم؛ در این بازار می‌توانید سوغاتی‌هایی مثل زعفران، زرشک، نبات، انواع ادویه، جانماز، سجاده، عطر، مُهر، تسبیح و خلاصه هر چیزی که جزئی از صنایع‌دستی مشهد به حساب می‌آید را بخرید. مجتمع تجاری الماس شرق، مجتمع تجاری پرومای مشهد، مجتمع تجاری آسمانِ مشهد و مجتمع تجاری نیکا از دیگر مراکز خریدی هستند که می‌توانید کالاهایی با کیفیتی از آنجا بخرید!

اگر در شهر مشهد دنبال جایی برای شکم‌گردی می‌گردید، به شما رستوران پسران کریم، رستوران معین درباری، رستوران ارم شاندیز و رستوران رضایی مشهد را پیشنهاد می‌دهیم.

نکات سفر به مشهد

مشهد شهری است که در فصل تابستان هوای گرمی دارد! دمای هوای این شهر در فصل تابستان به ۴۴ درجه نیز می‌رسد! از طرف دیگر در فصل زمستان این شهر به شدت سرد و یخبندان است! دمای مشهد در بهمن‌ماه تا منفی ۲۸ درجه هم ثبت شده است! برای همین سعی کنید در هر فصلی که عازم این شهرید، لباس مناسب با خود به همراه داشته باشید. در فصل بهار یا پاییز، ممکن است شب‌ها هوا سرد شود.

پیشنهاد ما برای سفر به مشهد، فصل بهار می‌باشد؛ در این فصل هم آب‌وهوا مطبوع است و هم می‌توان در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کرد!

برای سفر به مشهد راه‌های مختلفی پیش روی شماست. همان‌طور که می‌دانید شهر مشهد به خط ریلی سراسری کشور متصل می‌باشد و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای سفر به مشهد، استفاده از قطار است. ولی حواستان باشد که مشهد در شمال شرقی کشور قرار گرفته و از مرکز کشور فاصلۀ زیادی دارد برای همین شاید بهترین راه برای سفر به مشهد، استفاده از هواپیما باشد! پیشنهاد ما هم خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای سفر به مشهد از سایت کی سفر می‌باشد! اگر از تهران می‌خواهید به سمت مشهد بروید، به‌صرفه‌ترین کار این است که یک تور مشهد هوایی از کی سفر بخرید!

اگر بزرگ‌ترین دلیل شما برای رفتن به مشهد زیارت حرم امام رضاست، به شما توصیه می‌کنیم که هتلتان را نزدیک حرم بگیرید تا پیاده هم بتوانید به حرم رفت‌وآمد کنید و درگیر ترافیکِ مرکز شهرِ مشهد نشوید!

هزینه سفر به مشهد

مشهد به‌خودی‌خود ازجمله مقاصد گردشگری داخلی و ارزان‌قیمت به‌حساب می‌آید، دلیل این ارزانی هم شاید این باشد که در تمام روزهای هفته و از اکثر شهرهای داخلی به این شهر پرواز پیدا می‌شود و چون به خط آهن سراسری هم متصل می‌باشد، با قطار هم می‌شود به این شهر سفر کرد؛ درنتیجه هزینه‌ی حمل‌ونقل سفر به این شهر زیاد نیست. مخصوصاً اگر بلیط هواپیمایتان را از کی سفر بخرید! قیمت بلیط هواپیما و قطار از تهران به مشهد به زمانی که می‌خواهید سفر کنید بستگی دارد؛ مثلاً اگر نزدیک عیدهای مذهبی بخواهید به مشهد سفر کنید، احتمالاً نمی‌توانید بلیطی ارزان‌تر از ۵۰۰ هزار تومان پیدا کنید ولی در بقیه ایام سال، قیمت بلیط‌ها تا ۳۵۰ هزار تومان هم می‌رسد. البته ما تضمین می‌کنیم که قیمت بلیط هواپیما در سایت کی سفر، مخصوصاً در مسیر مشهد، حداقل ۱۵ هزار تومان کمتر از جاهای دیگر است!

مسلماً باید برای اقامتتان در مشهد هم فکری کنید. همان‌طور که قیمت بلیط ها در زمان‌های خاص بالا می‌رود، قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها هم افزایش چشمگیری پیدا می‌کنند. مثلاً اگر بخواهید در زمان‌های معمولی به مشهد سفر کنید، نمی‌توانید یک هتل ۴ ستاره را برای یک شب، با هزینه‌ای زیر ۳۰۰ هزار تومان پیدا کنید. در وقت‌هایی هم که مشهد پر از مسافر می‌شود، مطمئن باشید این اعداد سر به فلک می‌کشند و تا ۶۰۰ هزار تومان به ازای هر شب هم می‌رسند!

بنابراین اگر بخواهید یک سفر به مشهد داشته باشید و فقط سه شب در این شهر بمانید، در زمان‌های عادی باید حداقل ۱ میلیون تومان خرج کنید! این درحالی است که اگر از کی سفر تور بخرید علاوه بر اینکه پیشنهادهای متنوع‌تری برایتان داریم، هزینه‌هایمان نیز متعجبتان می‌کند! ما در کی سفر برایتان امکان سفر زمینی را هم فراهم کردیم، می‌توانید تور مشهد قطار را از کی سفر بخرید و از قیمت این تور متعجب شوید! در ضمن کی سفر محصول شرکت تک ستاره پاسداران است که در مشهد هم هتل‌های لوکسی دارد؛ با خرید تور لحظه آخری از کی سفر می‌توانید در این هتل‌ها اقامت کنید و هزینه‌ی کمتری بپردازید.

کی سفر افتخار این را دارد که به مسافران و زائران مشهد به بهترین شکل خدمت‌رسانی کند. اگر دلتان برای شهر امام رضا (ع) هوایی شده، پس منتظر چی هستید؟ به راحتی از کی سفر یک تور به مقصد مشهد بخرید...

در مشهد نائب الزیاره باشید و خوش بگذرانید!

التماس دعا...

انتهای رپرتاژ اگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور مشهد هوایی تور مشهد قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی دیگر از متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی است. 

بر اساس این گزارش، این تجهیز جز دستگاه‌های راهبردی با فناوری بالا در جهان محسوب می‌شود و از آن برای انتقال آب دریا به تاسیسات آب شیرین کن‌ها در جنوب کشور استفاده می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقصد زین الدین زیدان مشخص شد؟
  • یک شرکت آمریکایی نیز پرواز‌های خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان