Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدشریف اسلامی روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: این تفاهم نامه فرهنگی دارای ۲ سطح راهبردی و اجرایی است.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه افزایش فرهنگ مشارکت پذیری عمومی در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی، ارتقای آگاهی افراد با استفاده از ظرفیت نمایشگاه ها، جشنواره ها و همایش ها و تقویت و ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی بیان کرد: ابزار رسانه و هنر در عصر حاضر می تواند نقش مهمی در جامعه ایفا و بستر بسیاری از مناسبات را در راستای پیشگیری از وقوع جرائم فراهم کند.

وی عنوان کرد: برخی از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری پیش بینی شده در این تفاهم نامه شامل برگزاری کارگاه آموزشی کاریکاتور، پوستر و نقاشی، برپایی نمایشگاه خیابانی عکس و پوستر، برگزاری تئاتر خیابانی و تولید و پخش موشن گرافی و انیمیشن با محوریت پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی است.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری