Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محور بافق به نوق رفسنجان یکی از شریان‌های ارتباطی شهرستان بافق به شرق است که پس از سالهاست نیمه تمام ماندن سرانجام تکمیل شد.

یکی از شریان‌های ارتباطی بافق به شرق کشور مسیر بافق به نوق رفسنجان است ، محوری که سالها نیمه تمام مانده بود ، بعد از مدت‌ها پیگیری سرانجام با تنظیم صورت جلسه‌ای مشترک بین مسئولان بافق و رفسنجان این جاده تکمیل شد و تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در حاشیه بازدید از تکمیل آسفالت محور بافق نوق به اهمیت ارتباط فرهنگی و اقتصادی شهرستان بافق و استان کرمان اشاره کرد و گفت: با بهره برداری این محور پیوند بیشتری برای توسعه‌ی اقتصادی و اجتماعی شهرستان بافق ایجاد می‌شود.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در در حاشیه این بازید گفت: ۴  هزار و ۷۰۰ متر از این مسیر به حوزه استحفاظی بافق افزوده شده که کار آسفالت آن به اتمام رسید.

فرماندار بافق تصریح کرد : با تکمیل این جاده مسیر بافق به شهر‌های انار، شهربابک، سیرجان و بندرعباس ۱۴۰ کیلومتر کوتاه می‌شود و بافق از حالت بن بست ترانزیتی خارج و به سه راه مواصلاتی تبدیل می‌شود.

ابراهیمی بخشدار نوق هم در این بازدید گفت: بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای آسفالت حدود ۳۰ کیلومتر باقیمانده محور این محور با همکاری مسئولان شهرستان بافق هزینه شده است.

انتهای پیام /ت

بافق به سه راه مواصلاتی تبدیل می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد