Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:54:09 GMT

اهدای کمک هزینه تحصیلی توسط موسسه پیانو کاغذی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۵۳۷۱

اهدای کمک هزینه تحصیلی توسط موسسه پیانو کاغذی

به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه پیانو کاغذی به یکی از دانش آموزان ممتاز هنرستان موسیقی، کمک هزینه تحصیلی اهدا کرد.

این بورس که به پاس یک عمر تلاش وارطان ساهاکیان در زمینه آموزش موسیقی، به نام وی نامگذاری شده است، به همت موسسه پیانو کاغذی و از طریق جمع سپاری (crowdfunding) انجام و طی مراسمی که در خانه موسیقی برگزار شد، به محمدجواد جانی یکی از دانش آموزان ممتاز هنرستان موسیقی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم جمال سامری بنیانگذار بورس تحصیلی وارطان ساهاکیان و مدیر و موسس پیانو کاغذی، هدف از اهدای این کمک هزینه تحصیلی را در راستای اهداف موسسه پیانو کاغذی یعنی کمک به گسترش دسترسی به آموزش با کیفیت موسیقی دانست و ابراز امیدواری کرد که سال به سال تعداد بیشتری دانش آموز و دانشجوی رشته موسیقی را از طریق اهدای بورس تحصیلی، حمایت کنند.

در این مراسم همچنین وارطان ساهاکیان ضمن اهدای لوح و مبلغ ۷ میلیون تومان جمع آوری شده که به عنوان شهریه هنرستان در اختیار محمدجواد جانی قرار گرفت، خرسندی خود را از اینکه نزدیک به پانصد نفر مبالغی از هزار تومان گرفته تا یک میلیون تومان به بورس تحصیلی موسیقی کمک کرده اند، ابراز کرد و این حرکت جمعی و زیبا را به فال نیک گرفت.

کد خبر 4692579 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه موسیقی موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان جشنواره آیینی و سنتی برنامه تلویزیونی موسیقی نواحی جایزه آکادمی سینماسینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید نورایمانی افزود: بعد از این مهلت مجوز‌ها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها فاقد مجوز محسوب می‌شوند. 
وی با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز‌های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و ... هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند. 
به گفته وی صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است. 
وی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوز‌ها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست