Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:15:05 GMT

رابط کاربری پیام رسان «آیگپ» به روزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۵۴۴۳

رابط کاربری پیام رسان «آیگپ» به روزرسانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «آیگپ»، شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر از رابط کاربری جدید خود (user interface) را به منظور راحتی کاربران و ارائه سرویس با کیفیت و خدمات متفاوت رونمایی کرد. فضای این نرم افزار در تمام نسخه های اندروید ، IOS ، وب و دسکتاپ یکپارچه سازی و فضای آن نیز به ۵ بخش کلی «مخاطبان»، «تماس»، «صفحه چت»، «آیلند(سرزمین خدمات)» و «تنظیمات» تقسیم بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره امیرحسین ایماغیان مدیر مارکتینگ «آیگپ» گفت: ایده اولیه برای طراحی رابط کاربری جدید (user interface) در تیم «آیگپ» از دی ماه ۹۶ بر اساس هویت و شخصیت «آیگپ» آغاز شد. اولین گام برای این اتفاق، تغییر بصری «آیگپ» بود. پیرو این تغییر حدود ۲۵ طرح بررسی شد و در نهایت در بهمن ماه ۹۷ لوگوی جدید «آیگپ»رونمایی شد.

وی ادامه داد: لازمه اولین قدم این مسیر بررسی نظرات کاربران بود و تمام پیام ها و نظرات کاربران بررسی شد تا چالش های پیش روی کاربران به خوبی رصد و برطرف شود. در مرحله دوم کمیته ای متشکل از تیم های بازاریابی، آتلیه خلاقیت و فنی «آیگپ» تشکیل شد که توسط آن، ترندهای جهانی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس فرهنگ کاربران ایرانی، این ترندها بومی سازی شدند.

مدیر مارکتینگ «آیگپ» بروزرسانی جدید این پیام رسان را اقدام فنی منحصربه‌فرد در پلتفرم های شبکه های اجتماعی و پیام رسان از یک تیم جوان و تمام ایرانی عنوان کرد و با بیان این که رابط کاربری جدید سه ویژگی کارآمدی، قابل استفاده بودن و راحتی برای کاربران را در خود دارد، افزود: افزایش سرعت عملکرد نمایش و همسان سازی مخاطبان با روش جدید، ارتقا حس تجربه کاربری در بخش انتخاب مخاطبان و اعمال فعالیت های مختلف روی آنها از جمله ویژگیهای نسخه جدید «آیگپ» است.

وی گفت: امکان نمایش دسته بندی شده لیست تماس ها، ارتقا سرعت و عملکرد برنامه در نقاط مختلف، ایجاد ساختار جدید کانالهای پر مخاطب، بهبود در ساختار باشگاه کاربران «آیگپ» و ایجاد رده بندی برای کاربران و گروه بندی برای امتیازات جمع آوری شده، سهولت در دسترسی به فضای ابری، امکانات جدید خدمات مالی و کیف پول با امکانات مانند پذیرندگی و قبول کارت های هدیه، از دیگر ویژگی های نسخه جدید «آیگپ» به شمار می رود.    

کد خبر 4692384 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پیام رسان بومی آی گپ کاربران ایرانی نوآوری فناوری نانو شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوشی هوشمند اینترنت فناوری فضایی ماهواره تولید ناسا صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت هواوی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد

توصیف رئیس‌جمهور ترکیه از بغداد به عنوان «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» با واکنش‌های گسترده کاربران عراقی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه پس از پایان سفر به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهن ما، بسیار خرسند شدم».

این پیام با انتقادات گسترده کاربران پلتفرم ایکس در عراق مواجه شد و بسیاری آن را محکوم کردند.

برخی از کاربران با اشاره به استعمارگری امپراطوری عثمان در عراق، نوشتند اشغال این کشور توسط عثمانی بدترین چیزی است که در تاریخ بغداد به یادگار مانده است و مقدمه تمامی درد و رنج امروز عراق است.

توییت اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه پس از ۱۳ سال به بغداد و اربیل سفر کرده و با مقامات عراق دیدار کرد.

در این سفر چندین توافق‌نامه و یادداشت تفاهم در بخش‌های گوناگون میان ۲ کشور امضا شد و موضوع مبارزه با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) از محورهای اصلی مذاکرات ۲ طرف بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد