Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد اظهار داشت: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران گواه این است که انقلاب، انقلابی پویا، بانشاط، الگو و کارآمد برای جهان است.

اسلامیت انقلاب و آرمان های آن حفظ شده است

وی تصریح کرد: امروز تردیدی وجود ندارد که انقلاب اسلامی ایران با سرعت به حرکتش ادامه می دهد و اهدافش را دنبال می کند و تا به امروز با هدایت های رهبر انقلاب،  اسلامیت انقلاب و آرمان های آن حفظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان با طرح این مسئله که از نظر دیگران دلیل این پیروزی و ماندگاری چه می تواند باشد، ادامه داد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران هویت خودش را حفظ کرده است و نقش رهبری در حفظ انقلاب همانند گذشته کاملا مشخص بوده و رهبری توانسته است انقلاب را با همان مشخصه خودش بلکه قویتر ادامه دهد و این دستاورد بزرگی است که باید به آن توجه کنیم.

ولایت فقیه از انحراف انقلاب و کند شدن مسیر انقلاب جلوگیری کرده است

آیت الله میرعمادی افزود: نقش ولایت فقیه این است که از انحراف انقلاب و کند شدن مسیر انقلاب جلوگیری کرده، به حرکت انقلاب سرعت بخشیده و مسئولان نظام را به تعالی هدایت کرده است، همچنین توطئه ها را خنثی و شیطنت های دشمن را از بین برده است.

به گفته وی، جایگاه واقعی ولایت در انقلاب به همین معنای واقعی است و وظیفه داریم نقش ولایت فقیه در زندگی مردم را تبیین کنیم؛  دهه ولایت فرصتی است که یک نظام ولایی الگو و کارآمد را به مردم معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اگر امروز اسلام گرفتار افراد فرصت طلب شده برای این است که از ولایت دور شده اند.

بالا بردن اعتماد و توکل مردم به پروردگار از وظایف ائمه جمعه است

آیت الله میرعمادی تاکید کرد: امروز ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار است و ما به دنبال پیشرفت و ترقی با تکیه بر ظرفیت های درونی هستیم.

وی با بیان اینکه درست است در داخل کشور کمبودهایی وجود دارد، اما لنگ نمانده ایم و نیازهای مردم تامین می شود، تصریح کرد: آنچه مهم است و ائمه جماعات مسئولیت آن را بر عهده دارند، بالا بردن اعتماد و توکل مردم به پروردگار است که اگر این اعتماد را تقویت ببخشیم دیگر ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... نیز حل می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: همه اختلاس ها، چپاول بیت المال و ... به دلیل ضعف ایمان و نداشتن اعتقاد و اعتماد مردم به پروردگار باری تعالی است.

لزوم حفظ آرامش در جامعه و تزریق پیام معنویت به آحاد مردم

آیت الله میرعمادی، حفظ آرامش در جامعه و تزریق پیام معنویت به آحاد مردم را از وظایف ائمه جمعه در سراسر استان عنوان کرد و افزود: کمک به برگزاری انتخاباتی بدون تنش و با پرهیز از اختلافات و دامن زدن به اختلافات و ارائه معیارهای انتخابی اصلح را از دیگر وظایف ائمه جمعه لرستان دانست.

وی با اشاره به عید «غدیرخم» ادامه داد: عید غدیر خم را باید با شکوه و عظمت برگزار کنیم چرا که ولایت پایه اصلی و اساسی دین اسلام است و ولایت روح احکام اسلام و باعث سربلندی و موفقیت مسلمانان است؛  ولایت نشانه مسلمانان است و تمسک به ولایت مصونیت زا بوده و انسان را از معصیت حفظ می کند.

کد خبر 4692592

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان بروجرد روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور