Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت عالی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره خواستار مشارکت گسترده قشرهای مختلف مردم نوار غزه در راهپیمایی بازگشت جمعه این هفته خبر داد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطینی، هیئت عالی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره امروز چهارشنبه از قشرهای مختلف مردم نوارغزه دعوت کرد در راهپیمایی بازگشت این هفته به طور گسترده مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام راهپیمایی جمعه پیش رو، جمعه جوانان فلسطینی اعلام شده است.

هیئت عالی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره، راهپیمایی جمعه گذشته را به سبب عید سعید قربان لغو کرده بود.

این راهپیمایی‌ها از 30 مارس 2018(10 فروردین 97) همزمان با سالروز «روز زمین» در نوار غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوار غزه نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور امام جمعه مهریز، سرپرست فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار مرکزی، شهردار مهریز و دیگر مسئولان در سالن فرمانداری مهریز برگزارشد. امام جمعه مهریز در این نشست گفت: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز محور و صحنه همگرایی جهان اسلام در محکومیت این جنایات است و با شکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود. سرپرست فرمانداری مهریز نیز در این نشست راهپیمایی روز قدس را از رویداد‌های مهم دانست که باید هر سال پرشورتر و پرصلابت برگزار شود و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سه نقطه شهرستان مهریز با تجمیع دهستان خورمیز در حوزه شهری و همچنین در روستای منشاد و دهستان بهادران به طور مجزا برگزار می‌شود. راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۱۷ فروردین ماه از میدان توحید به سمت میعادگاه نماز جمعه مهریز مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مردم مشهد بار دیگر با همنوعان فلسطینی خود همدردی کردند
  • قتل عام مردم غزه جنایت جنگی است
  • برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس
  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • خروش جوانان باروق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم
  • لبیک اردنی‌ها به فراخوان قسام/محاصره سفارت اسراییل برای سومین روز
  • ۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند