Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول علمی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های قرارگاه احمدی روشن این استان، مطالبات کارگران سد چم‌شیر گچساران که به مدت ۱۲ ماه به تعویق افتاده بود، پرداخت شد.

حمید آذربو، مسئول علمی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پرداخت مطالبات کارگران سد چم شیر گچساران گفت: قریب به ۴۰۰ کارگر سد چشم شیر ۱۲ماه حقوق خود را دریافت نکرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  آذربو مطرح کرد: کارگران به خاطر عدم پرداخت معوقات ۱۰ بار تجمع کردند، که متاسفانه کسی صدای آن‌ها را نمی‌شنید؛ به طوریکه رسانه‌های ضدانقلاب مانند من‌وتو صدای کارگران‌شده بودند و اخبار آن‌ها را پوشش می‌دادند.   بیشتر بخوانید: سفره‌های خالی کارگران سد چم‌شیر در گرو بی‌تدبیری وزرات نیرو عدم پرداخت مطالبات کارگران سد چم شیر توجیهی ندارد مطالبات کارگران سد چم‌شیر پرداخت نشود مقابل استانداری تجمع می‌کنیم حمایت دانشجویان انقلابی از کارگران سد چم‌شیر کهگیلویه و بویراحمد  
مسئول علمی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: قرارگاه مطالبه گر احمدی روشن استان با جدیت به این قضیه ورود پیدا کرد و با ارتباط گرفتن با کارگران، مشکلات آن‌ها را منعکس کرد.
وی گفت: در جلسات مکرری که با مسئولین مربوطه برگزار شد، متوجه شدیم حدود ۸ میلیارد تومان به معوقات کارگران پرداخت نشده است. پیگیری‌های ما و ارسال نامه به وزیر نیرو و نمایندگان تاثیر نداشت؛ تا اینکه در این رابطه دانشجویان مطالبه گر جلوی استانداری تجمع کردند و درآنجا مسئولین استانی قول دادند که مطالبات کارگران پرداخت شود.
مسئول علمی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد در ادامه تاکید کرد: با پیگیری‌های بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد حدود ۲ میلیارد تومان معوقات کارگران پرداخت شد. در مرتبه دوم نیز با فشار‌های بیشتر حدود ۳ میلیارد تومان دیگر به حساب این کارگران واریز شد.
مسئول علمی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۵۰ نفر کارگر در سد چم شیر مشغول به کار هستند که معوقات کارگران اخراجی پرداخت شده و مابقی معوقات کارگران قرار در آینده پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند