Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@21:58:53 GMT

توطئه تجزیه یمن محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۵۷۵۱

توطئه تجزیه یمن محکوم به شکست است

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امارتی‌ها و عربستانی‌ها بعد از ۵ سال جنایت، نتوانستند یمن را شکست دهند و این بار از راه تجزیه وارد شده‌اند تا یمن را زمین‌گیر کنند. تاریخ انتشار: 15:16 - 23 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۵۵۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، علاءالدین بروجردی در خصوص دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیئت همراه با رهبر انقلاب، اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران مقابله با هرگونه تجزیه و از بین رفتن تمامیت ارضی کشور‌ها است و مساله یمن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبیعتا جمهوری اسلامی ایران از یمن به عنوان کشوری اسلامی، مبارز، غیور و انقلابی حمایت می‌کند و مخالفت خود را با توطئه آمریکا، انگلیس و دشمنان جهان اسلام مبنی بر تجزیه کشور اسلامی اعلام می‌دارد.

وی افزود: کشور‌هایی مانند امارات و عربستان طبیعتا مجری دستورات آمریکا و انگلیس هستند وگرنه آن‌‎ها در این حد و اندازه نیستند که برای چنین مسائلی در منطقه تصمیم گیری کنند.

بروجردی ادامه داد: ۵ سال از نسل کشی عربستان در یمن می‌گذرد، اما یمن علی رغم کمبود سلاح، شیوع بیماری و مشکلات اقتصادی همچون کوهی استوار در مقابل تجاوز دشمنان ایستاده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه باید با قدرت در مقابل توطئه سعودی‌ها و اماراتی‌ها برای تجزیه یمن ایستاد، گفت: فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان سیاستگذار کلان جمهوری اسلامی مطابق قانون اساسی، اعلام یک سیاست جدی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان بعد از ۵ سال باوجود اینکه امارتی‌ها و عربستانی‌ها هزاران کشته داده‌اند، نتوانستند یمن را شکست دهند و این بار از راه تجزیه وارد شده‌اند تا یمن را زمین‌گیر کنند، قطعا این سیاست نیز محکوم به شکست است و یمنی‌ها یکپارچه‌تر از همیشه در مقابل این توطئه می ‎ایستند و آن را خنثی می‌کنند.

منبع:خانه ملت
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن رهبر انقلاب عربستان سعودی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است

معاون سپاه استان کرمان، گفت: وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است که همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ احمد مرادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ این نهاد مقدس یادگار امام خمینی (ره) و برگرفته از آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ» آیه 60 سوره انفال است.

وی با بیان اینکه تاسیس این نهاد مقدس حاصل دوراندیشی و نگاه ژرف امام راحل در آغاز انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ما ثمره تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را نه تنها در کشور که در گستره جهان اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عملکرد سپاه پاسداران، بیان کرد: حضور سپاه در کنار نیروهای دلاور ارتش در حفظ مرزهای ایران اسلامی، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از توان مردمی و نگهداشتن مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و بهره‌گیری از نیروی عظیم بسیج مستضعفین از جمله مهمترین اقدامات سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون است.

وی با بیان اینکه خنثی‌سازی توطئه‌های پیدا و پنهان دشمن در فتنه‌های متعدد از دیگر اقدامات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، ادامه داد: کشور ما هر چند سال یک بار به دلایل مختلف توطئه و فتنه‌ای را پشت سر گذاشته و دشمن همیشه در تلاش است که در برهه‌های مختلف با سوءاستفاده از فضای داخلی کشور فتنه‌ای را ایجاد و توطئه‌ای را راه‌اندازی کند.

مرادی‌زاده با اشاره به شکست همه توطئه‌های پیچیده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، گفت: سپاه پاسداران در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقش عظیمی داشته است و آخرین این توطئه‌های عظیم و پیچیده راه‌اندازی دانش با حمایت استکبار جهانی و آمریکا بود که خوشبختانه برچیده شد.

وی به تقویت محور مقاومت با تبعیت از راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا و تیزهوشی و ذکاوت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اشاره کرد و افزود: امروز برکت تقویت جبهه مقاومت را در دنیا اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پس از جنگ هشت ساله تحمیلی سپاه با توان بسیج و قرارگاه‌های سازندگی در حوزه مشارکت در توسعه و سازندگی کشور  و همراهی در توسعه علمی ورود کرده است، گفت: عملیات پیچیده و ترکیبی وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه این عملیات همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد، گفت: عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشور را به رخ جهانیان کشید و مایه رعب و وحشت دشمنان اسلام و سبب امیدآفرینی در دل‌های مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تأکید دارد
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • تیک تاک در یک قدمی ممنوعیت یا تجزیه در آمریکا