Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محسن آقاپور رییس هیات جودو استان در جمع خبرنگاران گفت: برای رشد و توسعه این رشته، هیات برنامه‌ریزی‌ کرده و در این راستا، ایجاد آکادمی حرفه‌ای جودو در ارومیه و فعال‌کردن این رشته رزمی در نقاط مختلف استان و همچنین حاشیه‌ شهرهاست.

وی ادامه داد:  برگزاری اولین لیگ نونهالان جودو استان، دریافت زمینی از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برای ایجاد آکادمی حرفه‌ای جودو و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات جودو آذربایجان غربی افزود: هم‌اکنون ۷۵۲ ورزشکار در رشته جودو  بیمه شده داریم با این حال با توجه به نبود ورزشکار ملی‌پوش جودو، برنامه‌ریزی‌هایی برای راهیابی جودوکاران استان به تیم ملی انجام داده ایم.

آقاپور گفت: هیات جودو برای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور هم در بخش پسران و هم دختران تیم اعزام خواهد کرد که در مسابقاتی که در یزد برگزار خواهدشد،۹ نفر در بخش دختران و ۱۱ نفر در بخش پسران اعزام خواهندشد.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به هنر لعاب کاری در رادیو صبا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه در قالب مسابقه و با رویکرد آشنایی با مهارت‌های شغلی و عمومی با هدف آمورش مهارت‌های عمومی و تخصصی در زندگی پخش می شود.

ویژه برنامه «دوراهی» در هر قسمت با میزبانی از شاغلان حرفه‌های مختلف، مخاطبان را با هنر و حرفه‌های مختلفی آشنا می‌کند و در برنامه فردا دو نفر از متخصصان این رشته فوت و فن لعاب کاری را به شنوندگان آموزش می‌دهد.

لعابکاری ریشه در هنر سفالگری دارد و ایرانیان در دوران باستان با این صنعت به خوبی آشنا بودند. با توجه به استفاده از هنر لعابکاری در سفالگری یا نقوش برجسته، بازار‌های زیادی برای این رشته وجود دارد.

از طراحان داخلی ساختمان که از هنر لعاب روی ظروف در تزیین طراحی‌های خود استفاده می‌کنند تا کسانی که در حوزه تولید ظروف سفال و سرامیک فعالیت دارند.

مسابقه «دوراهی» با اجرای مهدی پر و تهیه کنندگی رضا عزتی از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۱ پخش می شود.  شنوندگان می‌توانند با ارسال پیامک در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شرکت کنند

دیگر خبرها

  • نگاهی به هنر لعاب کاری در رادیو صبا
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • اهتمام جدی توانیر در استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت توسعه تولید پراکنده و انرژی‌های نو
  • ورود اسپانسرها به اسنوکر پس از حرفه‌ای شدن وفایی و سرخوش
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای تعهدات اشتغالزایی هستند
  • زیرساختهای حوزه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تقویت شود
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی شناسایی شود
  • اختصاص دو میلیارد تومان برای توسعه گود زینل خان اسفراین