Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین کارگر در خصوص برنامه های اوقات فراغت ویژه تابستان در منطقه سه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت برنامه های متنوع و شاد با عنوان فواره شادی به منظور معرفی اماکن تاریخی به نسل جدید در این اماکن برگزار می شود؛ این برنامه ها از ۲۰ مرداد همزمان با عید سعید قربان آغاز شده است و به مناسبت دهه ولایت، ۱۰ شب ادامه خواهد داشت و هر شب شامل دو اجرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منار ساربان، منار چهل دختران، منار دردشت، بازار دردشت، منار دار الضیافه، گذر مکینه خواجو و عمارت هشت بهشت از جمله مکان های تاریخی است که این برنامه ها در آن ها اجرا می شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: این برنامه ها که از ساعت ۱۸ و ۳۰ آغاز خواهد شد، برنامه های متنوع همچون سرود، تک خوانی، شعبده بازی، بازی های بومی محلی، فکری و همچنین مسابقه با اهدای جوایز برگزار می شود. 

وی بیان داشت: همچنین ویژه برنامه «تاب ستانه» شامل بازی های بومی محلی در روز سه شنبه ۲۹ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در میدان نقش جهان و خیابان های حافظ و سپاه برگزار می شود.

کد خبر 4692640

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کارگر شهرداری اصفهان بناهای تاریخی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ملااحمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان روز سوم خردادماه سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات برگزار خواهد شد که در این زمینه ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیرین است.

وی افزود: فلسفه کار برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است اینکه در خلل این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شود.
ملااحمدی ادامه داد: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سنوات قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان بیان داشت: در خصوص انعکاس این جشنواره باید از ظرفیت صدا و سیما نهایت بهره‌برداری و استفاده انجام شود تا فرهنگ کار خیر گسترش یابد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.

ملااحمدی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان مدارس خیرساز که به واسطه حضور در این فضاهای آموزشی امروز دارای موقعیت مناسبی هستند، باید معرفی شوند تا ارزش کار خیر در میان جامعه نهادینه شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ادامه داد: از ظرفیت دانش‌آموزی استان اصفهان باید در گسترش فرهنگ خیر و نیک اندیشی استفاده شود تا شاهد تداوم این فرهنگ با ارزش در میان نسل‌های آینده نیز باشیم.

ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان دراین جلسه اظهار داشت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده است و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.
وی افزود: نوسازی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش وپرورش در حال تعامل برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه هستند و در این زمینه مجمع در حال انجام امور برای اجرای برنامه هستند.
فتحی خاطرنشان کرد: وظیه ما اجرای مطلوب جشنواره خیرین در جهت تکریم آنان است چرا که این انسان‌های بزرگ بدون هیچ چشم داشتی مال خود را فدا کرده‌اند.

کد خبر 6081076

دیگر خبرها

  • ثبت جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد های گردشگری کشور
  • ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • روزی به نام بناهای تاریخی/ از آسیب‌های میراث فرهنگی غافلیم
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • رسیدگی به فرونشست یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی است
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!