Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدبایور به شایعات در خصوص حضورش در ایران دامن زد.

طرفداری- شاید آینده امانوئل آدبایور، بازیکن سابق تیم های رئال مادرید، تاتنهام و منچسترسیتی در ایران رقم بخورد.

به گزارش طرفداری، چند ساعتی است که شایعاتی درخصوص پیوستن امانوئل آدبایور به تراکتور وجود دارد. در حالی که سرخپوشان تراکتور مدت هاست در پی جذب یک مهاجم خارجی هستند، صبح امروز غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتور هم برای برخی کارها و جذب بازیکن به ترکیه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون امانوئل آدبایور با گذاشتن یک استوری در صفحه رسمی اش در اینستاگرام به شدت این حواشی دامن زد. مهاجم سابق رئال مادرید، خبری در خصوص پیوستن او به تراکتور را در استوری خود منتشر کرده که نشان از علاقه او به حضور در ایران دارد. حال باید منتظر ماند و دید سرانجام آینده این مهاجم 35 ساله چه خواهد شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس در رئال مادرید می‌ماند

هافبک آلمانی رئال مادرید برای یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تصمیم گرفته است فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان برود. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ تونی کروس که در آستانه توافق برای تمدید یک ساله قراردادش با رئال مادرید قرار دارد، در این تیم خواهد ماند و به کارش در رئال ادامه خواهد داد.

طبق ادعای رومانو؛ تماس‌های مستقیمی بین کروس و مدیران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد در جریان است و حالا تنها امضای قرارداد باقی مانده است. کروس که چندی پیش تصمیم گرفت به درخواست یولیان ناگلسمان به تیم ملی فوتبال آلمان بازگردد، این فصل در رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است.

ساوت‌گیت: بلینگام در رئال مادرید یکسری مشکلات دارد

کروس 34 ساله که در سال 2014 از بایرن مونیخ جدا شد و به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 455 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 28 گل زده و 96 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او در این مدت به کهکشانی‌ها برای کسب 20 جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند
  • حمایت رافائل واران از وینیسیوس جونیور؛ تو قوی و خاصی / عکس