Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پناهنده پیش از ظهر چهارذشنبه در شورای برنامه ریزی و در جمع روسا و معاونان راهداری همدان با اشاره به اینکه استان همدان به عنوان استان معین در سفر زائران اربعین انتخاب شده است، اظهار داشت: قبل از آغاز سفرهای اربعین ایمنی محورهای اصلی شامل خط کشی ها، تابلو علائم حاشیه جاده ها باید موردتوجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه اقداماتی شامل ایمن سازی کامل محورهای استان همدان برای تردد هر چه بهتر زائران در دستور کار قرار دارد، گفت: علائم ایمنی جاده ها، خط کشی ها، نصب و تعویض دوربین ها و قرار دادن آنها در موقعیت مناسب از جمله امور جدی در مقوله ایمنی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تاکید بر دقت در انجام پروژه ها اصلاح راهها و ترمیم پل هایی که در جریان سیل آسیب دیده اند را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به امکان فعالیت در امور جاده ها باید فرصت را غنیمت شمرده و با جدیت پیگیر انجام قراردادها باشیم.

مصطفی پناهنده بر ارائه گزارش عملیات انجام شده و استفاده از اعتبارات تاکید کرد و یادآور شد: ادارات و واحدهای دارای اعتبار موظف به انجام تعهدات و وظایف تعیین شده هستند.

وی با توجه به ضرورت در تجهیز ماشین آلات راهداری اظهار داشت: قطعات مورد نیاز برای تجهیزات راهداری باید به موقع تهیه و در انبار آماده باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه باید از متوقف شدن قرادادها به هر علت خودداری کرد چراکه کار، زمانی انجام شده تلقی می شود که به اتمام رسیده و در حال اجرا و پیگیری باشد، اضافه کرد: تجاربی مانند بارندگی شدید اواخر  سال ۹۷ که میزان بارش در ۲۴ ساعت برابر با میزان بارش ۶ ماهه سال ۹۶  بود باید درسی برای آماده باش کامل باشد و مباحث کاری به درستی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تعمیر و تجهیز راهدارخانه ها و تاسیسات ساختمان ادارات نیز باید در زمان مناسب انجام شود، اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد اداره کل نیز ایجاد فصل مشترکی بین اداره ایمنی و حریم و اداره ایمنی و ترافیک در زمینه فعالیت فیزیکی و فرهنگی شامل آموزش ها، حفظ حریم، شناسایی نقاط حادثه خیز از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

کد خبر 4692605

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اربعین حسینی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد افزود: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ایناداره کل ،۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در محورهای مواصلاتی زاهدان، نصرت آباد، تفتان، خاش و حوزه سراوان مستقر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم اندیشیده شده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر، توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدارها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

کد خبر 6079415

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • برقراری ارتباط ایمن در ۷۰ روستا با تلاش راهداران خراسان جنوبی
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۷۰ روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد