Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  تفاهم نامه همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و جمعیت هلال احمر ظهر چهارشنبه با حضور مدیرعامل و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و مدیر مسئول سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها در این جمعیت امضا شد.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با ابراز خوشحالی از فعالیت موسسات خیریه در دستگیری از نیازمندان بخصوص فعالیت جدی موسسه آبشار عاطفه ها، درباره این تفاهم نامه اظهار داشت: در راستای مأموریتهای جمعیت هلال احمر استان قزوین و ارائه خدمات مشترک به منظور استفاده از ظرفیت های مشترک در عرصه رفع نیاز نیازمندان و استفاده بهینه از امکانات و همچنین به منظور هماهنگی بیشتر و کیفی سازی خدمات ارائه شده به مردم عزیز آسیب دیده، تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان قزوین و موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به وجود نیروهای متخصص و متعهدی که در اختیار دارد قادر است در تمام زمینه های فرهنگی، پشتیبانی، بهداشتی، درمانی و ... با موسسه همکاری کند.

آصفی تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به افراد نیازمند و سلامت جامعه را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: پیشبرد طرحها و برنامه های مشترک دو طرف در حمایت از زندگی و سلامت انسانها با حفظ کرامت انسانی و رفع نیاز بیماران نیازمند، کمک به حفظ و ارتقاء سلامت جامعه با بهره گیری از توان تخصصی و عمومی جمعیت و مشارکت در گسترش نظام سلامت از طریق ارائه خدمات سلامت و آموزش در حوادث و شرایط عادی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

پوی عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد برنامه ریزی جهت اجرای دوره های آموزش امداد و کمکهای اولیه برای اعضاء تشکل، اجرای برنامه های بشردوستانه، صلح و دوستی و سلامت، در اختیار گذاشتن مربی و تجهیزات آموزشی امداد و کمکهای اولیه، اجرای برنامه های مشترک و استفاده از پتانسیل ها و امکانات یکدیگر در راستای اهداف سازمانی، مشارکت در تامین هزینه دارویی بیماران نیازمند، همکاری در زمینه تامین جهیزیه خانواده های نیازمند و اجرای طرح نیابت با مشارکت داوطلبان برای خانواده های نیازمند و سالمندان اجرایی شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اظهار داشت: انعقاد این تفاهم نامه، زمینه را برای خدمت بهتر و سهلتر و عزتمندانه تر، فراهم می کند و می تواند نمونه و الگویی برای همکاری سایر نهادها و موسسات با جمعیت هلال احمر و استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر باشد.

کد خبر 4692664

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه جمعیت هلال احمر قزوین روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران