Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرپزاری بسیج از کردستان، متن پیام سردار رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان به شرح زیر است:

صلابت و شکیبایی همسر شهید معزز و پیشمرگ مسلمان کرد کاک جلال بارنامه که در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، جان خود را نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب درگذشت این بانوی مومنه و محترمه طلیعه بصامی  را به خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.


از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آنکه به فضل الهی و در جوار همسر شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.


بر اساس این گزارش شهید کاک جلال بارنامه در سال ۱۳۲۹ در روستای باغان از توابع بخش سرشیو مریوان به دنیا آمد.

کاک جلال در اوایل انقلاب و در جریان مبارزه پیگیر با گروهک‌های تروریستی مجبور به مهاجرت از مریوان شد و به کرمانشاه رفت. بعد از سازماندهی نیرو‌های رزمنده برای پاکسازی و آزاد کردن مریوان، کاک جلال یکی از مؤثرترین افرادی بود که دوشادوش رزمندگان با شجاعت و شهامت جنگید و پس از مدت کوتاهی بخاطر استعداد و ابتکار و خلاقیت به فرماندهی و مدیریت رزمندگان رسید.

شهید کاک جلال بارنامه برای مدت کوتاهی فرماندهی سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد مریوان را بر عهده داشت و در عملیات‌های قوچ‌سلطان، پاکسازی محور دزلی، سروآباد، و روستا‌های تابعه آن و عملیات‌های فراوانی در خارج از شهرستان مریوان و نوار مرزی عراق نقش محوری داشت. وی فرماندهی گردان محمد رسول‌الله (ص) و مسئولیت هماهنگی سپاه مریوان را نیز برعهده داشت. شهید کاک جلال مشاوری امین برای اولین فرمانده سپاه، حاج احمد متوسلیان و همرزم دلسوز و انقلابی شهیدان چمران، بروجردی، ابوعمار و قهاری بود.

شهید کاک جلال بارنامه بعد از برقراری امنیت و آرامش در شهرستان مریوان و منطقه، در سنگر بسیج و تفکر بسیجی نقش‌آفرینی کرد و بعنوان فرمانده گردان ۱۰۱ عاشورا برگزیده شد. وی برای متحد کردن پیشمرگان مسلمان کُرد از هیچ کوششی دریغ نکرد.

با فعال شدن سفر‌های راهیان نور ایشان بعنوان راوی آگاه با کوله‌باری از خاطرات به همراه کاروان‌ها دوباره به مناطقی که زمان جنگ رفته بود بازگشت و صحنه‌های جنگ را برای هموطنانش بازخوانی می‌کرد.

او که در کنار تمام فعالیت‌هایش کشاورزی را بعنوان شغل اصلی برگزیده بود در روستای بلکر، مزرعه و باغی برای تامین مایحتاج خانواده فراهم کرده بود. وی عاقبت در راه بازگشت از مزرعه، ساعت ۱۸:۴۰ روز ۱۶ خرداد ۱۳۸۳ ناجوانمردانه در جاده گاران هدف رگبار عناصر گروهک تروریستی کومله قرارگرفت و به شهادت رسید.

از این شهید والامقام که درسال ۱۳۴۴ ازدواج کرده بود ۹ پسر و ۴ دختر به یادگار مانده است.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند،گفت: امروزه دشمن تمام قدرت خود را به کار گرفته تا به‌نوعی به این مجموعه عظیم رخنه کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش با حضور به‌موقع و میدانی خود در تمام ناآرامی‌های سالیان اخیر توانست از موج عظیمی که دشمن علیه دانش‌آموزان ما به راه انداخته بود، به‌سلامت عبور کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه حوزه آموزش گفت: آموزش‌وپرورش مسیر و راهی است که همه ما از آن برای خدمت به جامعه عبور می‌کنیم و این همان مسیری است که همه ما باید تلاش کنیم تا حرکت و نگاه و تدبیر در آموزش‌وپرورش برای تربیت نسلی شایسته به‌خوبی شکل بگیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت: امروزه دشمن تمام قدرت خود را به کار گرفته تا به‌نوعی به این مجموعه عظیم رخنه کند تا جوانان و آینده‌سازان ما را به هر نوعی از راه به در کند، باید نسل جوانان که در خط مقدم این جهاد عظیم هستند با انجام رسالت خود در قبال شهدا شایستگی خود برای دفاع از این انقلاب به سرانجام برسانند.

گشتاسبی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند، یادآور شد: از آنجا که دانش‌آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند، بنابراین صیانت از این سرمایه‌ها بسیار ضروری است.

در ادامه هاشم ناظم‌جلال، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان ضمن تبریک و قدردانی از اجرای وعده صادق اظهار داشت: ما فرهنگیان و دانش‌آموزان به نمایندگی از تمامی فرهنگیان استان کردستان قدردان زحمات سبزپوشان سپاه استان هستیم چرا که پاسخ کوبنده وعده صادق افتخاری از جانب شما دلاورمردان سبزپوش علیه جنایت‌های رژیم منحوس برای تک‌تک ما ایرانیان بود.

وی افزود: سپاه بیت‌المقدس در همه عرصه‌ها از بدو تأسیس تا کنون پشتیبان این انقلاب بوده و با این کار خود عزت را برای ایران اسلامی رقم زد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین با استفاده از اقتدار وعده صادق به تمام جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی در همه حال حامی مظلوم در برابر ظالم است.

ناظم‌جلال هویت بخشی به دانش‌آموزان راهکار مقابله با توطئه دشمن خواند و عنوان کرد: دانش‌آموزان انقلابی امروز بار مسئولیت سنگینی برای ادامه راه میهن اسلامی و تحقق آرمان‌های شهدا بر دوش دارند که این محور جزو برنامه‌های اولویت‌دار در آموزش و پرورش کردستان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان با اهدای لوح تقدیر از دانش‌آموزان قدردانی کرد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس