Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ایران تأکید کرد، این تیم در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با بدشانسی دست به گریبان بوده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتسال مس سونگون ایران با برتری 3 بر 2 مقابل بانک بیروت لبنان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل تقی‌پور پس از این بازی گفت: کیفیت دیدارها بالا رفته است و کشورهایی چون ژاپن و لبنان روی پیشرفت فوتسال تمرکز کرده‌اند. امسال کمی بدشانس بودیم، چون دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، اما از نتایجی که کسب کردیم، راضی هستیم.

پیروزی سخت مس سونگون مقابل حریف لبنانی

الکساندر دسوزا، سرمربی تیم بانک بیروت لبنان نیز پس از شکست شاگردانش اظهار داشت: می‌دانستیم که این مسابقه سخت خواهد بود، اما در نیمه اول خوب بازی کردیم. این شکست برای ما به منزله پایان کار نخواهد بود. تلاش کردم که تاکتیک تیم را در طول مسابقه تغییر دهم، اما با این وجود نتوانستیم پیروز شویم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتسال مس سونگون فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال مس سونگون فوتسال ایران فوتسال تیم فوتسال مس سونگون فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه‌اش در جام ملت‌های آسیا مقابل افغانستان به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدارش در جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان رفت و به برتری ۳ بر یک رسید.

گل‌های ایران در این مسابقه توسط مهدی کریمی در دقیقه ۱۰ و سعید احمدعباسی (۲بار در دقایق ۲۱ و ۲۲) به ثمر رسید.

گل افغانستان نیز توسط مهران غلامی در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید.تیم ملی فوتسال ایران در دیدار بعدی باید با تیم ملی فوتسال بحرین مسابقه بدهد.ایران در این مسابقه با ترکیب ابتدایی باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی وارد زمین شد.

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • رسانه عبری: جنگ غزه نتایج معکوسی برای ما داشت
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران