Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی گفت: سرکشی از منزل مددجویان و رسیدگی به مشکلات آنان از اولویت های کاری بهزیستی استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «زهرا امینی» امروز (چهارشنبه 23 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران حوزه بهزیستی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: رسانه ها نقش موثری در بخش های مختلف جامعه دارند و می توانند با اطلاع رسانی به موقع و آگاه سازی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی افزود: بهزیستی با توجه به جامعه هدف خود برنامه ها و ماموریت های گسترده ای دارد که دیدار و سرکشی از خانواده مددجویان و رسیدگی به مسایل و مشکلات پیش روی آنان از اولویت های این سازمان است.

 

وی با اشاره به حوادث و بارش های ابتدای سال جاری و تخریب منازل مددجویان ادامه داد: باز سازی منازل مددجویان و حضور در شهرستان ها و مناطق روستایی به منظور رسیدگی به مشکلات امسال در دستور کار مجموعه بهزستی قرار گرفته با بتوانی با گره ای از مشکلات این عزیزان برداریم.

 

این مقام مسئول در ادامه به برنامه های هفته دولت اشاره کرد و گفت: دفتر حمایت اجتماعی زنان این استان در هفته دولت با حضور معاون امورزنان و خانواده رئیس جمهوری افتتاح می شود.

 

امینی هدف از افتتاح این دفتر را حمایت از زنان و دختران  آسیب دیده ودر معرض آسیب اجتماعی  دانست و بیان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم از این طریق کسب مهارت و اشتغال پایدار برای این قشر ایجاد کنیم.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه روزنامه ها روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد عید غدیر عید سعید قربان خطبه های نماز عید قربان مراسم دعای عرفه سازمان بهزیستی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خواجه وند گفت: باتوجه به موضوعات مرتبط با حوزه برق در استان البرز، با هدف رضایتمندی مشترکین و مردم استان، نصب انشعابات مشترکین نخستین اولویت در برنامه‌های کاری این شرکت می‌باشد. اولویت دوم، بهبود وضعیت روشنایی معابر استان می‌باشد که استفاده از ظرفیت پیمانکاران کشوری در دستور کار قرارگرفته است.
ایشان در ادامه افزودند:با توجه به نزدیک شدن زمان اوج بار سال ۱۴۰۲ در روز‌های گرم سال، برنامه ریزی‌های مدونی در حال انجام می‌باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم عبور موفقی از پیک بار سال ۱۴۰۳ داشته باشیم.
دکتر خواجه وند در پایان موضوعات پیرامونی مانند توسعه مباحث انرژی‌های‌نو را نیز از برنامه‌های در دستور کار این شرکت بیان کردند.

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد