Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@21:34:43 GMT

محاکمه در انتظار حسین فریدون

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۴۴۳

حسین فریدون؛ برادر حسن روحانی، پنجم شهریور در شعبه ۶۷ دادگاه تجدیدنظر استان تهران محاکمه می‌شود.

"حسین فریدون" در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به همراه چند متهم دیگر، محاکمه و بر اساس آنچه سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت 14 اردیبهشت 98 اعلام کرده، به حبس محکوم شده است.

حسینی؛ سرپرست مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت گفته است: این فرد در حکم دادگاه در ارتباط با برخی اتهامات تبرئه و در ارتباط با بخش دیگری از اتهامات، به حبس محکوم شده که با توجه به قطعی نبودن حکم صادره از بیان جزییات معذورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از صدور این حکم، فریدون به رأی صادره اعتراض کرد که پرونده وی و سایر متهمان برای رسیدگی در مرحله تجدیدنظر به شعبه 67 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد و دادگاه برای روز پنجم شهریور 98 وقت رسیدگی تعیین کرده است.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ehr برچسب ها: حسن روحانی ، حسین فریدون ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حسن روحانی حسین فریدون بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده فروش خارج از ضوابط تعیینی دولت ۲۳۵ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۵۹ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال و ۳۲ هزار و ۱۶ لیتر بنزین به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رودان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توقیف پلاک خودروهای اعلامی و مسدود کردن کارت‌های سوخت، متهم را به پرداخت ۱۳۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

به گفته حسن پور، با گزارش اداره کل بازرسی هرمزگان پیرامون سو استفاده از کارت‌های سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085090

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز