Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@21:56:53 GMT

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در خوی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۴۴۹

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در خوی

خبرگزاری میزان- اتوبوس حامل انواع کالای قاچاق و ارز خارجی در محور "ماکو- خوی" توسط ماموران انتظامی خوی توقیف شد. تاریخ انتشار: 16:04 - 23 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۶۲۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "مسعود خرم نیا" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی "ایو اوغلی" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ماکو- خوی" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از اتوبوس مذکور، ۶۰ عدد لنت ترمز خودرو‌های سنگین، ۳۶ ثوب البسه، شیر خشک ۵۰ قوطی و ۲۴۰ هزار لیر ترکیه قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق میزان پلیس کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان