Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معابر، میادین و اماکن عمومی شهرداری منطقه 19 تهران همزمان با آغاز دهه ولایت آذین بندی و رنگ و بوی عید گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر افزود: اداره زیبا سازی این حوزه با ارائه طرح های ویژه و اکران 800 مترمربع طرح های فرهنگی و مذهبی دهه ولایت روی سازه های محیطی به حال و هوای معابر منطقه چهره عیدانه ای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول تصریح کرد: با توجه به اهمیت عید غدیر خم به عنوان یکی از اعیاد مهم مسلمین طرح‌های زیباسازی وآذین بندی با پارچه ساتن سبز به طول 400 مترمربع در محلات، معابر، میادین انجام و 2 عدد المان نوری به همین مناسبت مقابل درب های اصلی ساختمان ستادی و بوستان بزرگ ولایت نصب شد.
وی با اشاره به نصب 13 هزار و 500 مترمربع طول ریسه های پارچه ای الوان به مناسبت این اعیاد خاطرنشان کرد: در میدان بهمنیار،بلوار میلاد، میدان شقایق و بزرگراه تندگویان آذین بندی نوری به طول 9 هزار و 800 متر اجرا شده ضمن اینکه یک حجم نوری در میدان لطیفی و سه مورد نورپردازی در ورودی بوستان بزرگ ولایت انجام شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به اجرای کامپوزیت در محل دیوارساختمان ستادی منطقه در راستای اجرای تبلیغات محیطی و اکران فرهنگی با توجه به مناسبت های مختلف اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آذین بندی معابر استقبال عید امامت ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این بازدید از خیابان استاد حسن بنا واقع در ناحیه پنج که از جمله فضا‌های بی دفاع شهری بهسازی شده در محور مسیل باختر بود آغاز شد. سپس میدان و خیابان سبلان، تقاطع خیابان شهید مدنی، بوستان توکلی و کنارگذر اتوبان امام علی، خیابان خواجه نصیر و خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شریعتی، زیر پل روشندلان خیابان‌های بهار، سمیه، خاقانی، میدان و خیابان بهار شیراز و خیابان سهروردی رصد شد.

بر اساس این گزارش از ۱۴ تا ۲۸ فروردین در مجموع ۱۱۵ نفر مددجو شامل معتادمتجاهر، کارتن خواب، کودک کار و متکدی در این محله‌ها جمع آوری و تحویل مراکز مربوطه شده اندو این منطقه از حضور این افراد پاکسازی شده است.

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم