Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@23:47:11 GMT

قطبی تا شنبه منتظر اقدام باشگاه فولاد می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۵۰۸

قطبی تا شنبه منتظر اقدام باشگاه فولاد می‌ماند

سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان این باشگاه را تهدید به شکایت به فیفا کرد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه فولاد با افشین قطبی و همچنین دو بازیکن خارجی پیشین خود رافائل مسی و تاکومی آکاهوشی هنوز بابت قرارداد فصل پیش تسویه حساب نکرده است و آنها قصد دارند به زودی از طریق فیفا پیگیر مطالبات خود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حاج‌باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تأیید این خبر گفت: قطبی اصلاً دوست نداشته و ندارد که برای دریافت طلبش از باشگاه فولاد به فیفا شکایت کند، اما بعد از گذشت تقریباً چهار ماه از اتمام لیگ، باشگاه فولاد اقدامی برای تسویه حساب با افشین قطبی و همچنین دو بازیکن خارجی انجام نداده است.

وی افزود: اینکه دو بازیکن از کشور‌های کامرون و ژاپن مجبور شوند برای طلب نه چندان زیاد خود از فولاد به فیفا شکایت کنند قطعاً بازتاب منفی برای فوتبال کشورمان خواهد داشت و از این‌رو امیدوارم تا شنبه باشگاه فولاد در این مورد اقدام کند که مجبور نشویم پرونده‌ای از این باشگاه در فیفا باز کنیم.

قطبی: متأسفم که کارم در فولاد نیمه‌تمام ماند/ گزینه‌های ایرانی بهتر از انتخاب فدراسیون هستند

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC

رضا اسدی مجبور شد از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند

طرفداری | رضا اسدی، هافبک سابق پرسپولیس، که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود از پرسپولیس بود، به دلیل عدم توافق نهایی، از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرد.

اسدی که در حال حاضر در عضویت باشگاه سپاهان است، در دو فصل گذشته برای پرسپولیس بازی می‌کرد. او در این مدت، با وجود عملکرد قابل قبولی که داشت، نتوانست به طور کامل رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

یکی از دلایل نارضایتی هواداران از اسدی، عدم توافق او برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس بود. اسدی در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

با توجه به عدم توافق نهایی، اسدی تصمیم گرفت تا از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کند. او در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

هنوز AFC به طور رسمی به شکایت اسدی واکنش نشان نداده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده، این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت اثبات تخلف باشگاه پرسپولیس، این باشگاه ممکن است با جریمه نقدی و یا حتی محرومیت از حضور در رقابت‌های آسیایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟