Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@12:47:54 GMT

رفع نقطه حادثه خیز بزرگراه سیرجان- بندر عباس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۵۵۷

تین‌نیوز | 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیرجان گفت: یک نقطه حادثه خیز جاده‌ای درکیلومتر ۶۰ بزرگراه سیرجان- بندر عباس مرتفع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی؛ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیرجان گفت: یک نقطه حادثه خیز جاده‌ای درکیلومتر ۶۰ بزرگراه سیرجان- بندر عباس در حوزه استحفاظی استان کرمان، توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سیرجان مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیرجان گفت: نقاط حادثه خیز به نقاطی از جاده اطلاق می‌شود که نرخ تصادفات آن‌ها از حد متوسط بالاتر باشد، بنابراین شناسایی صحیح نقاط حادثه خیز در ایمن سازی راه‌ها، حائز اهمیت است،

او افزود: کار نصب جداول بزرگ نیوجرسی از ۱۰ روز قبل آغاز شد و روزانه حدود ۳۰۰ متر با توجه به رعایت اصول ترافیکی پیشرفت داشته است.

رضایی با اشاره به این‌که اجرای این طرح با همکاری موثر پلیس راه سیرجان انجام شده است گفت: شهرستان سیرجان به‌عنوان قطب حمل ونقل و ترافیک برون شهری استان کرمان مطرح است و سیرجان با قرار گرفتن در مسیر بندر عباس به نیمه‌شمالی کشور به عنوان مهم‌ترین شهرستان ترانزیتی استان نیز محسوب می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل ونقل و ترافیک علیرضا رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۰۶:۰۶ امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با یک سرنشین به هنگام حرکت با قیمت عقب تریلر برخورد کرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت برخورد قسمت جلوی پرشیا در قسمت عقب تریلر گرفتار و اتاقک خودرو تا حدودی تخریب شده بود، گفت: آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده که مردی ۴۹ ساله بود را از خودرو خارج کردند.

به گفته وی، بدلیل شدت جراحات وارده این فرد جان باخت.

ملکی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور پایتخت در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مرد میانسال سیرجانی پس از ۵ روز سرگردانی در جاده پیداشد
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد در استان سمنان
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است
  • اجرای پویش چشم براهیم در هرمزگان
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • نیمی از ۹۵ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای در استان گلستان رفع مخاطره شد
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • رشد پدیده «جوان مرگی» در تصادفات جاده‌ای