Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در ششمین نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه فرمانداران، بخشداران و روسای کمیته ها تحرکات کاندیداهای احتمالی را  رصد کنند، افزود: هر امدنی در انتخابات پیامد، تهدید و فرصتی را در هر شهرستان به همراه دارد که کم و یا زیاد شدن آن تحلیل هایی خاص خود به لحاظ امنیت و اجرای انتخابات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بر این اساس باید ادبیات کاندیداهای انتخابات را شناخت، منتقل و علاوه بر آن نیز باید نسبت به تحلیل ان اقدام کرد که این مهم از سوی فرمانداران شهرستان ها  مورد توجه قرار گیرد و از همه مهمتر بی طرفی مبنای عمل است.

مرادی، قانون فصل  الخطاب برای اعضای ستاد انتخابات و در این  میان  ماده ۵۹ این بخش  وظایف را مشخص کرده و آن رعایت عدم جانبداری است.

وی اضافه کرد: بازگویی اقدامات هفته دولت فرصت مناسب برای بازگویی خدمات انجام گرفته دولتمردان به مردم است و آگاهی بخشی از سوی مردم می تواند به کسب اطلاع بیشتر منتهی شده و  این مهم به نوبه خود مشارکت حداکثری  مردم را به دنبال دارد و در واقع  تربیون آگاهی بخشی  و ارائه خدمات نظام و دولت به شکل عالمانه به مردم بازگو شود.

مرادی نافچی افزود: در طی سال های گذشته از دستگاههای خدمات رسان  نوع خدمات که از سوی کاندیداهایی استفاده شده  و در این میان این بخش نیز به دقت رصد خواهد شد و زیبنده نیست که دستگاهی با ارائه خدمات به اسم شخص و  معرفی چنین کاری انجام دهد که این موضوع به نوبه خود پیامد دارد.

وی اظهار داشت: طی ارزیابی های انجام گرفته از فرمانداری هاو بخشداری ها تعدادی برای برگزاری  انتخابات تعیین  شده اما مابقی رها شده اند و  این موضوع به معنای عدم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های لازم در این بخش است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: همه انتخابات مهم بوده  اما برخی شعب به ویژه شعباتی  که کاندیداهایی از همان محل و یا شهر مد نظر دارند، اهمیت صد چندانی دارد و به همین  منظور معتمدان صندوق اخذ رای نیز مورد توجه باشند.

وی یادآوری کرد:  با تدبیر استانداری کمیته نارضایتی اجتماعی در استان تشکیل شده که پیامدهای خوبی داشته و اقدامات منجر به نارضایتی  که مردم را تحریک می کند از سوی دستگاههای اجرایی به دقت رصد و پایش انجام گیرد.

مدیر کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان نیز ادامه داد:  طبق پیش بینی های انجام گرفته  ۷۵۸ شعبه  رای برای  انتخابات مجلس شورای اسلامی استان در نظر گرفته شده  که این شعبات به چهار سطح تقسیم بندی شده که  در سطح یک، ۲ و سه پنج نفر  و در سطح چهار هفت در شعب حضور خواهند داشت.

خیر الله ترخانی افزود: بر این مبنا تعداد شعب ثابت در سطوح یک تا سه  ۴۳۵   به تعداد ۲هزار و ۶۴۶  نفر در نظر گرفته  و  ۳۲۳  شعبه اخذ سیار  نیز به تعداد یکهزار و ۵۶۵ نفر، تعداد نمایندگان فرمانداری با در نظر گرفتن نفرات ذخیره ۷۵۸ و محاظان شعب  نیز ۲ هزار و ۲۷۴ نفر  مبتنی بر استاندارد های اعلام شده وزارت کشور به تایید رسیده است.

وی اضافه کرد:  این در حالی است که در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴، شمار شعب اخذ رای  ۷۲۷ در استان  بود که این تعداد  د ر دوره کنونی افزایش یافته که همکاری اعضای ستاد به انتخابات باشکوه منجر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی معاون سیاسی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟

درباره تهدیدات فضای مجازی و بحث معلم بلاگری صحبت می‌کنیم که فضای مجازی هم تهدیده هم فرصت و آثار تخریب‌کننده‌ای دارد که باید اصلاح شود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • شوخی گلزار با مردم
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند