Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@11:11:12 GMT

پرنده‌های قاچاق در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۶۸۹

پرنده‌های قاچاق در یزد کشف شد

خبرگزاری میزان- ماموران پلیس یزد در بازرسی از یک اتوبوس، ۱۴۵ قطعه عروس هلندی و ۴۵ قطعه طوطی برزیلی قاچاق را کشف کردند. تاریخ انتشار: 16:17 - 23 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۷۱۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "محمدرضا مزیدی" درباره جزئیات این خبر، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را که از زاهدان عازم تهران بود برای بازرسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این اتوبوس، ۱۹۰ پرنده تزئینی کمیاب و قاچاق شامل ۱۴۵ قطعه عروس هلندی و ۴۵ قطعه طوطی برزیلی کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد با بیان کارشناسان ارزش این محموله پرنده قاچاق را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: پرنده‌های قاچاق تحویل محیط زیست استان شد؛ همچنین متهم این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرحع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرنده کمیاب قاچاقچیان پرنده میزان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید

سرهنگ یدالله دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوده‌های نفتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

فرآورد‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
  • کشف بیش از ۱۵ هزار انواع قرص قاچاق از یک عطاری در خراسان شمالی
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز
  • ۵۸۰ قلم ملزومات پزشکی قاچاق در سمنان کشف شد
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • کشف لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان