Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:18:17 GMT

در اصفهان ۲۰۲۰ چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۷۱۰

در اصفهان ۲۰۲۰ چه خبر است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وجود تحریم ها و کم شدن صادرات نفتی باعث شد دولت توجه بیشتری به گردشگری و توریسم کند، هر چند قرار گرفتن ایران در التهابات خلیج فارس یک نکته منفی در ورود گردشگر است اما اختلاف شدید ارزش ریال با دلار باعث شده، سفر به ایران بسیار ارزان‌تر از گذشته باشد.

مقاومت و اعتراض شدید هتل‌ها برای دو نرخی شدن و دریافت دلاری هزینه اقامت مسافرین خارجی نیز به جایی نرسید زیرا دولت قصد دارد قیمت سفر به ایران را پایین نگه دارد در این میان دولت قدمهایی بر داشته است از جمله اینکه چینی ها را از گرفت ویزای ورود به ایران معاف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تبریز و همدان در سال ۲۰۱۸ برنامه ویژه ای برای گردشگری تهیه دیدند و رویدادهای تبریز ۲۰۱۸ و همدان ۲۰۱۸ رقم خورد.

امروزه اصفهانی‌ها به این نتیجه رسیدند که اصفهان صنعتی نه تنها برای این شهر مزیت دارد بلکه معایب مختلفی از جمله محیط زیست و مشکلات اجتماعی و انسانی برای اصفهان به دنبال داشته است درصورتیکه اصفهان با داشتن پتانسیل های فراوان گردشگری می تواند به عنوان یک شهر توریستی در سطح بین المللی مطرح شود.

اصفهان ۲۰۲۰ صرفا یک رویداد نیست، اصفهانی‌ها با تشکیل کمیته های مختلف در حال برنامه ریزی جهت تسهیل سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بوده و مواردی که مانع از جذب مسافر می شود را شناسایی و حل می کند آنها قصد دارند تا با راه اندازی کمپین های مختلف بازاریابی و تبلیغاتی بخش عمده مسافران را به اصفهان راهنمایی کنند، بطوریکه طرح های مختلفی برای جذب مسافران در فضای مجازی درحال تنظیم شدن است.

از جمله نگاه اصفهان ۲۰۲۰ به هتل ها و مراکز اقامتی می باشد طرح هایی در حال بررسی است که رزرو هتل را بتوان به روش های مختلف برای مسافران آسان‌تر کنند هر چند وجود هتل عباسی اصفهان به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه در سال ۲۰۱۷ یک امتیاز برای صنعت هتلداری اصفهان محسوب می شود  اما کمبود هتل در اصفهان جوابگو فصل های پرترافیک نیست و باید در ساخت هتل‌های جدید همت گماشت همچنان بهترین هتل‌ های اصفهان، هتل هایی است که قدمت انها بیش از ۴۰ سال است مانند هتل کوثر اصفهان که در حاشیه زاینده رود و کنار سی وسه پل بنا نهاده شده است.

هر چند انتخاب هتل در اصفهان بخاطر تنوع، آسانتر از بسیاری از شهرهاست و طیفی از هتل‌های اکونومی و هتل آپارتمان را شامل می‌شود اما جای هتل های لوکس در اصفهان خالی است نیاز به هتل‌های تشریفاتی برای ورود مقامات و بازرگانان بسیار محسوس است امید است با شروع رویداد اصفهان ۲۰۲۰ قدمهای بزرگی در توسعه صنعت گردشگری اصفهان رقم بخورد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4692566

منبع: مهر

کلیدواژه: اصفهان گردشگری خلیج فارس سفرهای تابستانی گروه خودروسازی سایپا شرکت ایرانول بانکداری الکترونیکی خرید و فروش اشتغال زایی استخدام عید سعید قربان بانک پاسارگاد افق کوروش قیمت خانه ویلایی لوازم خانگی ایران خودرو بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این رشته رزمی حالا پس از گذشت ۳۰ سال از حضورش در ایران به عنوان یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در کشور آغاز کرده است.
مسئول هیئت موی تای استان اصفهان با بیان اینکه موی تای یک ورزش رزمی با قابلیت‌های بالایی است، گفت: این رشته ورزشی از سال ۱۳۷۸ ازاصفهان فعایت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یوسف محرابی افزود: این رشته جذاب ورزشی با فنون خاص رزمی آمیخته شده که متشکل از ضربات، دست، آرنج و پاست که سال‌ها زیر نظر چند انجمن و کمیته ورزشی بود ولی با پیگیری‌های به سرانجام رسیده موافقت وزارت ورزش و جوانان این ورزش رزمی به صورت یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در ایران آغاز کرده است.
محرابی گفت: موی تای دارای فدراسیون جهانی است و ورزش آن از قوانین و مقررات کامل و استاندارد پیروی می‌کند. وی در ادامه و با بیان اینکه استان اصفهان یکی از پایگاه‌های این ورزش در ایران است.
وی افزود: چه در حوزه قهرمانی و چه همگانی اصفهان در موی تای پیشتاز کشور است. مسئول هیئت موی تای استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر در استان اصفهان در رشته موی تای فعالیت می‌کنند که تعدای از آنها با حضور در تیم‌های ملی نشان‌های بین الملی و جهانی زیادی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

دیگر خبرها

  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن