Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه ولایت و به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، از شنبه ۲۶ مرداد تا دوشنبه ۲۸ مردادماه ۹۸ در کلیه بازار‌های میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهرداری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: شش قلم کالا شامل انواع خربزه، هندوانه، طالبی، خیار، سیب زمینی و پیاز به قیمت میدان بار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام// ف. ح   عرضه میوه با قیمت مناسب برای شهروندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری فروشگاه شهرما اخبار اقتصادی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر

شهردار شهرکرد گفت: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محصوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو یا خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماندها به صورت چهره به چهره دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه است و آگاه‌سازی در راستای سلامت، تأثیر به‌سزایی می‌تواند در ارتقای سلامت جامعه داشته باشد و شهرداری شهرکرد تلاش می‌کند تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

وی افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مساله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای دارد و جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه می‌تواند کمک کند.

واحدیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 747251

دیگر خبرها

  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد